רבים מאתנו מחפשים את החיים העירוניים במטרה לחיות חיים טובים יותר: עבודה משתלמת, מקומות בילוי ועוד. הסתיימו הימים שבהם היה יוצא האדם אל השדות כדי לגדל פרחים, צמחים וירקות, והיום יכולת זו שמורה בעיקר למי שגר במושב ובקיבוץ. אבל גם אם אתם גרים בעיר גדולה, אין זה אומר שאינכם יכולים ליהנות מפרחים ועציצים טבעיים בסלון ביתכם.

כלים

 

מיתוסים על עציצים

משלוחי פרחים גבעתיים הם מבין המשלוחים הנפוצים יותר. המשלוחים כוללים לא רק זרי פרחים, אלא גם עציצים. אולי חלק מכם נרתע מלגדל עציצים בבית, בייחוד לזכר העציץ האחרון שנבל בפתאומיות. לפיכך, לפני שאתם מזמינים עציצים, אלא כמה מיתוסים עליהם שהגיע הזמן לנפץ:

עלים צהובים מסמנים מוות קרוב – בעלי עציצים רבים נוטים להילחץ כאשר הם מבחינים בעלים צהובים המבצבצים מתוך עציצם האהוב, מתוך מחשבה כי ייתכן שחייב של העציץ מתקרבים לסיומם. אך זה לא בהכרח נכון. בזרך כלל זה אומר שמשהו אל בסדר וצריך לשנות את התנאים של העץ: להרבות בהשקיה, להעביר את העציץ למקום עם הרבה אור וכדומה. הברשת העלים של העציץ בחלב רזה מחזקת אותם – הברשת העלים בחלב רזה או כל חומר אחר רק סותמת את הנקבוביות של עלי הצמח. כך שלא זו בלבד שפעולה זו אינה מועילה לצמח, היא גם מזיקה לו. אם שותלים את הצמח בתוך עציץ גדול, הוא יהיה גבוה יותר – למען האמת, זה בדיוק ההיפך. אם שותלים את הצמח בעציץ קטן יחסית, הוא צומח לגובה. מנגד, אם שותלים אותו בעציץ גדול, השורשים שלו יתרחבו ויפכו לפגיעים יותר. צמחי הבית נוטים לנבול בימי החורף – לא נכון. אם מטפלים בהם היטב, הם ממשיכים לצמוח.

מי הזמין פרחים?

פרחים רעננה מתאימים למגוון רחב של אירועים מכל הסוגים. זרי פרחים, עציצים וסידורי פרחים משמחים את ליבותיהם של רבים. ימי הולדת, מסיבות בת מצווה או חתונה – אלה הם אירועים מיוחדים שבהם הפרחים מככבים היטב. אבל לפעמים אין צורך באירוע גדול במיוחד על מנת להביא פרחים. זר פרחים מעוצב יכול להיות מתנה קטנה וצבעונית לכל אחד.

רוצים להזמין פרחים נתניה לאירוע המיוחד שלכם? שכחתם את יום הנישואין של אהובתכם, וכעת אתם מחפשים זר גדול לקראת פיוס גדול אף יותר? באתר של חברת השווה תוכלו למצוא את כל המידע על חנויות הפרחים הקרובות למקום מגוריכם – כולל שעות פתיחה, מיקום ותנאי המשלוח. אז אם אתם זקוקים לזר פרחים או עציצים בדחיפות, זהו האתר שיעשה את כל ההבדל.

כתבה זו הופקה בשיתוף מקומונט תל אביב – חדשות מקומיות תל אביב.