טיולים ונופש בחו"ל הוא בילוי כיפי במיוחד, חוץ מהיתרון שאנו נמצאים באותו זמן בחופשה מכל השגרה היומיומית שלנו, אנו גם נהנים מהיכרות עם מדינות אחרות, תרבויות שונות וכמובן מאכלים שאנו לא מכירים.

כלים
מערכת הדרכה אלחוטית  OKAYO
מערכת הדרכה אלחוטית OKAYO

כל מי שיוצא לטייל בחו"ל יעדיף לרוב להגיע לבקר במדינה שהוא אף פעם לא היה בה, הרי כל המטרה היא להגיע בכל פעם מחדש למקומות חדשים שאנו לא מכירים, וכך להיחשף לדברים מיוחדים. בעת סיורים במוזיאונים ואתרים היסטוריים הומי אדם נוכל לשדרג את חווית הטיול עם הסברים מפורטים ומעשירים על האתר בו אנו מבקרים בעזרת שימוש בערכת הדרכה אישית או מערכת הדרכה אלחוטית.

טיולים מאורגנים בחו"ל

ישנם אנשים, בעיקר זוגות, שיעדיפו לתכנן את הטיול שלהם בחו"ל באופן עצמאי כך שלאחר הזמנת חבילת נופש הכוללת טיסה ובית מלון, הם יגדירו לעצמם את מסלולי הטיול והמקומות בהם הם יבקרו בעזרת קריאה מוקדמת על אתרים מומלצים באינטרנט, או המלצות של מכרים שכבר ביקרו במקומות האלו. ברבים מיעדי התיירות נוכל להשכיר ערכת הדרכה אישית אשר משמיעה הסברים שונים שהוקלטו מראש על האתר בו אנו מבקרים, לרוב נוכל לבקש מערכת זו כשהתכנים בה מושמעים בשפה האנגלית.

מצד שני, יש את האנשים שיעדיפו לטוס לנופש בראש שקט, ולכן יעדיפו לבחור טיול מאורגן דרך סוכנות נסיעות המציעה לווי עם מדריך צמוד יחד עם עוד קבוצה של אנשים אחרים. המדריך יבלה עם קבוצת המטיילים באופן צמוד, ייקח אותם למקומות ואתרים מיוחדים ויפים ואף יידע לאיזה מסעדות ומקומות בילוי כדאי לכולם ללכת. מדריכי הטיולים בעלי ניסיון עשיר בכל תחום התיירות ומקומות התיירות, כך שהם יוכלו לספק לכל התיירים הסברים מקיפים ומקצועיים אודות כל האתרים שבהם הם יבקרו.

כדי להעביר את ההסברים במהלך הטיול כך שכולם ישמעו אותם, המדריך נעזר במערכת מיוחדת הנקראת מערכת הדרכה אלחוטית.

יתרונות מערכת הדרכה אלחוטית לטיולים

בעזרת מערכת ההדרכה האלחוטית המדריך של הטיול יכול לדבר ולהעניק הסברים במהלך הסיורים, כך שכל חברי הקבוצה יוכלו לשמוע אותו בקלות וללא מאמץ. למדריך יש מיקרופון דש המחובר למכשיר של משדר כיס, אותו משדר מעביר את הדברים שהמדריך אומר לכל מקלט כיס שנמצא אצל כל אחד מחברי הקבוצה באמצעות אוזניה שמחוברת למקלט.

כך הסביבה נותרת שקטה וללא רעשים, וכל חבר קבוצה יוכל לשמוע את דברי המדריך ללא צורך להימצא בסמוך אליו כדי לשמוע את דבריו. כאשר נמצאים במקום פתוח ללא הפרעה של קירות שיכולים לחסום את תדר השידור, ניתן לקלוט את דברי המדריך בכל משדר במרחק של עד 70 מטר. לכן מערכת הדרכה אלחוטית מומלצת במיוחד עבור טיולי קבוצות הנערכים בחוץ.

שימושים נוספים של מערכת הדרכה אלחוטית שכדאי בהחלט להכיר

מערכת ההדרכה האלחוטית אינה משמשת רק מדריכי טיולים, אלא גם כחלק מציוד ההגברה המקצועי במהלך כנסים והרצאות שבהם יש צורך במתורגמן ניתן לראות שימוש במערכת אלחוטית זו. כך האנשים המשתתפים בהרצאה שזקוקים לתרגום דברי המרצה יכולים להיות עם מקלט כיס אישי, והמקלט שמשדר את התרגום עם המיקרופון נמצא אצל מתרגם הנמצא גם באולם ומעביר את התרגום באופן חי לאנשים עם האוזניות.

מכיוון שכל מערכת ההדרכה אלחוטית, ניתן ליהנות משמיעה ושידור של הדברים ללא חיבור לנקודת חשמל.

מערכת הדרכה אלחוטית – תמונה מאתר היצרן - OKAYO