המושג הובלות לסטודנטים נולד ממש עבורם,כאשר הם עוברים מבית הוריהם לדירה קטנה והם אינם מחזיקים בתכולה רבה כגון רהיטים ,מוצרי חשמל וביגוד או חפצים שונים אחרים. זו הסיבה, כי שירותי הובלות לפריטים בודדים מציעות הנחות לסטודנטים בגלל שמצבם הכלכלי אינו מזהיר והחברות יודעות מול כמה אתגרים עומדים הסטודנטים, כאשר הם צריכים ללמוד וגם לעבוד למחייתם.

כלים

 

יש לציין כי הובלות קטנות מתבצעות באמצעות רכב מסחרי או טנדר והמחיר בהחלט משתלם. אמנם יש כאלה שמעוניינים לחסוך באמצעות רכב מסחרי של חבר או הורים של חבר, אך רבים אינם מעוניינים לסכן גם את המעט שברשותם והם יעדיפו להוציא סכום זניח, רק כאשר הם בטוחים כי התכולה והפריטים הבודים כגון מיטה, ספה ומקרר, יגיעו ליעד החדש שלהם בשלום באחריות מלאה של חברת ההובלות.

הסיבה שלסטודנטים אין הרבה תכולה

כאשר סטודנטים צעירים בשלב הלימודים, הם לא מתכננים ובטח שאינם יכולים לרכוש דירה, כי אם לשכור דירה קטנה וזולה והם אפילו יעדיפו שהיא תהיה מרוהטת חלקית ולכן, הפריטים שהם יעבירו עמם יהיו מעטים. אם הסטודנטים יזמינו חברת הובלות ז תהיה חברה אשר מעניקה שירותי הובלות קטנות. יש כאלה שקיבלו מהוריהם מקרר חדש, מיטה חדשה או ארון בגדים חדש והם לבטח יהיו מעוניינים לשמור עליהם ולא להסתכן בהובלת חינם של חברים שמעוניינים לעזור אבל בגלל חוסר המקצועיות וחוסר הידע בהובלות, עשויים לגרום נזק לחפציהם..

כדאי להכיר את צרכיהם של הסטודנטים על מנת להבין מדוע הובלות קטנות, אלה הן הובלות שתשרתנה אותם על הצד הטוב ביותר. אחוז גבוה מהחיילים המשוחררים נרשמים לאוניברסיטאות ומכללות וכמות הסטודנטים שנרשמים ללימודים בתחומים השונים, רק עולה בכל שנה. רוב ציבור הסטודנטים, עובר דירה מדי שנה, כך שבסוף שנת הלימודים הם יבחרו לעזוב את הדירה השכורה ולחזור לבית הוריהם או לחפש לשכור דירה אחרת.

סטודנטים עוברים כמה פעמים דירות במהלך לימודיהם

הרבה סטודנטים עוברים כמה פעמים דירות במהלך חייהם, אם הם צריכים לעבור לאוניברסיטה אחרת, או שהחליטו שהם צריכים לעבור מהדירה שהם שכרו לקמפוס של האוניברסיטה במידה והיא נמצאת בעיר רחוקה יותר מהכתובת של הדירה שבה הם שהו קודם לכן. כדאי כי לסטודנטים תהיה חברת הובלות לסטודנטים שהם סומכים עליה, כזאת שקיימת שנים, שיש לה את כל רכבי השינוע הדרושים להובלות קטנות של פריטים בודדים וכן, תעניק שירות אדיב, מחיר סביר שמתחשב בסטודנטים וביטוח גם על פריטים בודדים.

חברת הובלות מיכאל ובוריס, קיימת שנים רבות ומחזיקה בצוות עובדים מיומן וקבוע. לחברה ביטוח תכולה המתאים גם עבור הובלות קטנות, כך שהסטודנטים יכולים להיות שקטים כי התכולה תצא ותגיע בשלום ליעדה ויש ביטוח שיכסה במקרה חלילה של נזק.החברה מעניקה מענה 24 שעות ביממה ואף מעניק שירות הובלות בשבת לסטודנטים שמעוניינים לא להפסיד יום לימודים.