העולם סביבנו עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, שינוי שאפשר לשייך בעיקר לפריצת האינטרנט לחיינו. רובינו נמצאים ברשת שעות רבות ביום, מבצעים פעולות שונות שאותן היינו עושים בדרכים אחרות כמו יצירת קשר עם אנשים, אגירת מידע, קניות ושימוש בשירותים שונים. כל אלו מתקיימים באמצעות אתרי אינטרנט ואם בתחילת דרכה של הרשת היו אלפי אתרים בודדים בעולם, היום יש מיליונים ורבים ומיליארדי דפי אינטרנט, ובישראל גם כן מיליוני דפים ואלפים רבים של אתרים. את כל אלו מישהו צריך לבנות ובדיוק בשביל זה יש קורס בניית אתרים. זהו קורס מקיף שבסופו של דבר מי שיעשה אותו יוכל לתת שירות בתחום הן כעצמאי והן כשכיר.

 

מה לומדים בקורס?

ממה בנוי כל אתר אינטרנט? מקוד כמובן שהוא זה שמהווה את היודות של האתר, מעיצוב ומתוכן. את עניין הקוד פחות צריך ללמוד היום מכיוון שיש מערכות ניהול שלא מצריכות שימוש בו בכלל והוא נשאר "במשרד האחורי" ומה שכן לומדים זה עיקר עיצוב גרפי. צריך לדעת איך לגרום לגולשים להישאר באתר, צריך לעניין אותם וצריך ליצור אלמנטים ויזואליים שיעשו את העבודה. לומדים תוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור ודרימוויבר, תוכנות שאחראיות על בניית האתר ועל המראה שלו. כמובן שגם לומדים תיאוריה מכיוון שצריך להבין עקרונות שונים, ובסופו של דבר יודעים איך להכין אתר אינטרנט יפה ומושקע.

איפה אפשר לעבוד?

אם תעשו קורס בניית אתרים תוכלו לבחור אחריו האם אתם רוצים להיות שכירים או האם אתם רוצים להיות עצמאיים. יש היום לא מעט חברות בניית אתרים שרק משוועות לעוד ועוד בוני אתרים ורבות מהן ישמחו להעסיק אתכם ולתגמל אתכם על העבודה שלכם. האופציה השנייה שלכם היא לעבוד כעצמאיים ולהציע את השירותים שלכם לכל דורש, מה שאומר שתוכלו להיות הבעלים על הזמן שלכם ועל השגרה שלכם. קורס בניית אתרים הוא קורס שמאפשר לעבוד מכל מקום וכל מה שצריך בשביל לעבוד הוא מחשב וחיבור לאינטרנט ואפשר להתחיל לעבוד, לא משנה אם אתם בבית, בבית קפה או בחופשה בחו"ל.

ללמוד היום את המקצוע של המחר

קורס בניית אתרים הוא המקצוע של ההווה והמקצוע של המחר. יש היום ביקוש אין סופי לבוני אתרים, ביקוש שרק ילך ויגבר ככל שיעבור הזמן. היום בוני אתרים משתכרים מצוין וככל שיעבור הזמן הם ישתכרו עוד יותר טוב מכיוון שיהיו עוד ועוד אתרי אינטרנט. היום כל בעל עסק יודע שבלי אתר אינטרנט יהיה לו קשה מאוד לשווק את עצמו ובכל שנה נפתחים בישראל אלפי עסקים חדשים כך שלכם כל מה שיש זה לעשות את החישוב כמה עבודה תהיה לכם אם תבחרו בכיוון, אם תבחרו להיות בוני אתרים

כלים

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.