לדברי אחד מהבעלים והמנכ"ל של דר נופרים רפי בן משה הלוואת הגישור של 1,000,000 ₪ נותנת מענה למשפרי דיור שרוצים לקנות היום דירה חדשה ויכולים למכור את דירתם הישנה בלי לחץ של זמן ולקבל מחיר מיטבי עבור הדירה הישנה ולחסוך גם את מדד תשומות הבנייה. לצורך ההדגמה, למשפר דיור שרוכש דירה כיום בדר נופרים בפרויקט בקריות יש יותר מ-12 חודשים למכור את הדירה הישנה. הלוואות הגישור הן לזמן מוגבל והחברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את הלוואות הגישור בכל עת בכפוף לתקנון החברה. הלוואות הגישור ניתנות בפרויקטים NOFAR ARTOWER 1 במשכנות האמנים קרית מוצקין, NEVE NOFAR בנווה גנים קרית מוצקין ו- ALONEY NOFAR בגבעת אלונים.

כלים
פרויקט קדמת נופר .הדמיה אר קריאייטיב
פרויקט קדמת נופר .הדמיה אר קריאייטיב

לחברת דר נופרים יש מספר פרויקטים מובחרים בקריות:

פרויקטים בקרית מוצקין:

ההצלחה של דר נופרים לא עוצרת במגדל היוקרה 1 NOFAR ARTOWER הצפוי להתאכלס בעוד כ-5 חודשים, הדירות המרהיבות, הנוף הפתוח לים ממרבית הדירות, חדר הכושר הפרטי והלובי המפואר, המפרט המדהים - מהכל תוכלו ליהנות גם ב־ NOFAR ARTOWER 2 שהחלה בו הבניה במשכנות האמנים קרית מוצקין.

מגדלי היוקרה NOFAR ARTOWER, מצטיינים באדריכלות מרשימה ועיצוב ארכיטקטוני מיוחד. דירות גדולות במיוחד 5-6 חדרים, כ- 125-142 מ"ר נטו + מרפסות ענק כ- 22-44 מ"ר נטו. חלקן יכללו גן תלוי. רוב הדירות צופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל בנוסף מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ענקיים במפלס אחד כ-190 מ"ר + מרפסת כ-118 מ"ר המשקיפים לנוף ים מרהיב, הרוכשים ייהנו מבריכה פרטית או ג'קוזי במרפסת. בכל מגדל כ-8 דירות 3 חדרים ייחודיות.

נפתחו 3 דירות חדשות לדוגמא, בואו לבקר ולהתרשם מהתכנון והעיצוב המיוחד של כל אחת מהן, להתרשם מהלובי המדהים, מחדר הכושר לדוגמא המיועד רק לדיירי המגדל וממועדון הדיירים היוקרתי.

כל הדירות מאופיינות בתכנון קפדני, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מטבח מפואר, מערכת מיזוג מיני מרכזית מושלמת בתוך הדירה, מצלמות אבטחה במעגל סגור בלובי הראשי וברחבה המשותפת וכו'. מגדלי היוקרה נבנים בסטנדרט בניה גבוה ביותר ומבוצעות בדיקות בקרה בתהליך של מכון התקנים הישראלי.

תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע מתוך 3 הדירות החדשות לדוגמא ברח' ש"י עגנון, משכנות האמנים בקרית מוצקין, ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.

במקביל, בפרויקט "NEVE NOFAR" בנווה גנים בקרית מוצקין, מכירת הדירות האחרונות בקומות הגבוהות בבניין 7 האחרון - בעיצומה! דירות מרהיבות 130-140 מ"ר, מרפסות 33-26 מ"ר עם נוף פתוח לים ממרבית הדירות!
האכלוס בעוד כ-4 חודשים.

פרויקט בוטיק יוקרתי, ALONEY NOFAR בגבעת אלונים:

פרויקט בוטיק יוקרתי וחדש מבית דר נופרים, ALONEY NOFAR בגבעת אלונים, מציע וילות דו-משפחתיות יוקרתיות 6 חד' ומתחם של 7 בנייני בוטיק מדורגים בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד ופיתוח סביבתי מרשים, עם 12 דיירים בלבד בכל מבנה, רק 2 דיירים בכל קומה ופרטיות מרבית, עם פנטהאוזים ודירות מרהיבות במפלס אחד, כ־ 140 מ״ר+ מרפסות ענק בשטח של דירה... כ־ 70 מ״ר עם נוף מדהים ודירות צמודות קרקע עם גינה גדולה !

גבעת אלונים המאופיינת בצביון של ישוב קהילתי עם אוכלוסייה בעלת חתך סוציואקונומי גבוה, אשר בחרו בה על מנת לשדרג את מגוריהם וליהנות מחיי קהילה איכותיים ומיתרונותיה הרבים של הגבעה המצטיינת בחזות מטופחת עם פארקים וגני משחקים לרווחת התושבים. בנוסף הוקמה בגבעת אלונים מערכת חינוך חדשה הכוללת אשכול גני ילדים ובתי ספר יסודיים ברמה גבוהה מאד. תושבי גבעת אלונים נהנים ממיקומה הייחודי בקרבת הקריון וצירי תנועה מרכזיים: כ-5 דקות מכביש 6 הצפוי להיפתח בעוד כמה חודשים, מכביש 22 המתחבר למנהרות הכרמל. המיקום המיוחד מאפשר לתושבי הגבעה הגעה מהירה למתחמי ההייטק מת"מ ויקנעם.

כל רוכש המגיע לפרויקט יכול להתרשם ממספר דירות מרהיבות לדוגמא - קוטג' 5 חדרים צמוד קרקע עם מרחב פנימי גדול במיוחד בשטח של כ-150 מ"ר + גינה והצמדה בשטח של כ-130 מ"ר, דירות ופנטהאוזים במפלס אחד. כל דירה ודירה מאופיינת ומתוכננת כפנטהאוז יוקרתי בגדלים הנעים בין כ- 140-160 מ"ר + מרפסות ענק כ- 35-70 מ"ר הצופות לנוף מרהיב. בנוסף, בפרויקט ALONEY NOFAR וילות דו משפחתיות 6 חד' צמודות קרקע, פנינה אישית ויוקרתית בשטח של כ-160 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-130 מ"ר.

תכנון הפרויקט בוצע ע"י האדריכל ז'אנו יוסף.