זוגות רבים בישראל בוחרים להשכיר רכב ליום החתונה או לתקופה הקצרה שאחרי, שכן מבחינות רבות מדובר באפשרות משתלמת ועדיפה בהרבה על רכישת רכב או אפילו שאילת רכב מקרובים. במאמר הבא, תוכלו למצוא את כל היתרונות ועוד כמה טיפים לבחירת הרכב המושלם לחתן ולכלה.

כלים

 

רכב יוקרתי ומרווח

בין אם יש ברשותכם רכב ובין אם לא, השכרת הרכב לחתונה תאפשר לכם ליהנות מרכב יוקרתי, מרווח ומאובזר כמו שתמיד חלמתם. חברות השכרת הרכב מכילות מגוון רחב של רכבים לבחירתכם, כך שתוכלו לבחור רכב אסתטי ומושלם לחתונה, ובנוסף לכל – גם נוח ומתאים לכל מטרת נסיעה. זכרו, כי גם אם תקשטו את הרכב המשומש שלכם היטב, הוא עדיין לא ייראה יפה ואסתטי כמו רכב חדש ומקושט.

השכרה לשם טיול בירח הדבש

זוגות רבים בוחרים מטבע הדברים לנסוע בירח הדבש לטיול, המחייב גם שימוש ברכב. אם אינכם מחזיקים רכב אז וודאי שהנכם זקוקים לאפשרות ההשכרה, אולם גם אם כן, אולי כדאי לכם לשקול לשכור רכב שמתאים יותר למטרת הטיול שלכם. לדוגמא, להשאיר את הרכב הקטן בבית וליהנות מרכב מושכר בעל נפח מנוע גדול יותר שיתאים לעליות ולתנאי נסיעה בשטח, כמובן אם כך מתאפיין ירח הדבש שאתם מתכננים.

השכרה קצובה בזמן שלא מחייבת רכישת רכב

חשוב לנו בכל זאת לומר כמה מילים לאלו שלא מחזיקים רכב: השכרת הרכב מהווה אפשרות נוחה, בין היתר גם משום שהיא מאפשרת לכם לקבל את הרכב המושלם לזמן קצוב לבחירתכם. אינם חייבים להיות תלויים ברכב של מישהו אחר ובטח שאינכם חייבים להחזיק רכב משלכם כדי להנות מרכב המתאים לצרכי החתונה שלכם, ירח הדבש או אפילו התקופה הקצרה שאחרי.

כיצד בוחרים רכב להשכרה, בדגש על רכב לחתונה?

אז כמו שהזכרנו כמה פעמים, השכרת רכב לחתונה איננה רק החלטה הכוללת שיקולים פרקטיים, אלא גם עליה לכלול שיקולים הנוגעים לאסתטיקה ולנוחות, כמובן כדי לפנק את החתן והכלה ביום המיוחל או בירח הדבש בתנאי הרכב הטובים ביותר. בהתאם, הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:

רכב מיני יכול בהחלט להתאים לזוג, גם אם צורך הנסיעה כולל מרחקים ארוכים יחסית, שכן קיימים רכבי מיני עם יכולות לא רעות בכלל והיות ומדובר בזוג, נושא נוחות הישיבה מאחורה פחות רלוונטית. כמו כן, קיימים רכבי מיני אסתטיים ביותר שעם קישוטים מתאימים, יכולים להפוך בקלות לרכבי חתן\כלה מרשימים. רכבים מומלצים נוספים להשכרה הם מה שמכונה רכבי פרימיום הכוללים רכבי יוקרה למיניהם, רכבים עם תוספות שונות וכד'. רכבים אלה יתאימו במיוחד לזוג שיודע להעריך איכות גם בתחום הנסיעה או הנהיגה.