כל אדם אשר עורך אירוע, מעוניין שהאירוע שלו יהיו חוויתי, ייחודי ובלתי נשכח. על מנת שהאירוע שלו אכן יהיה כזה, עליו לבחור באטרקציות הטובות ביותר עבור האירוע שלו. אם מדובר באירוע אשר מכיל בין האורחים שבו גם ילדים, הרי שהאטרקציה הטובה ביותר עבור אירוע מעין זה היא: מתנפחים. הבחירה השכרת מתנפחים עבור אירועים, הופכת כל אירוע מאירוע בנאלי ושגרתי, לאירוע יוצא דופן ובלתי נשכח.

כלים

 

כיצד בוחרים חברה עבור השכרת מתנפחים לאירוע?

ניתן למצוא כיום לא מעט חברות המציעות מתנפחים לאירועים בשוק, כאשר כל חברה מציעה מגוון רחב של מתנפחים, בסוגים שונים, הרלוונטיים לטווח גילאים שונה. על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר לצורך מתן מענה בתחום השכרת מתנפחים לאירועים, עליכם לבדוק כמה דברים:

יש לבחון את מגוון המתנפחים אותם מציעה החברה להשכרה ואת הייחודיות של כל המתנפחים המוצעים- ככל שהמתנפחים מגוונים יותר, כך יש סיכוי שתצליחו למצוא בדיוק את המתנפחים שיענו על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר יש לבחון את הבטיחות של המוצרים. על המתנפחים להיות בעלי תו תקן ולהיבדק בקפידה על ידי החברה, בטרם הם מושכרים לאירוע. יש לבדוק האם המתנפחים אשר החברה מציעה להשכרה הינם נקיים וראויים לשימוש. חשוב מאוד לוודא שהחברה מעניקה הוראות הפעלה לגבי המקום שבו רלוונטי ובטוח להציב את המתנפחים, כיצד יש לנפח אותם וכיצד יש לדאוג לתפעול השוטף שלהם במהלך האירוע. יש לבדוק את המפוח של המתנפחים לבחור במפוח אשר מנפח באופן מהיר כל מתנפח ואיננו מסב רעש משמעותי מדי לגרום לעגמת נפש לאורחים המצויים באירוע. מהו המחיר של המתנפחים השונים אשר מוצעים להשכרה והאם המחיר כולל הובלה או שמא, ההובלה עצמאית

סוגי מתנפחים

ניתן למצוא כיום מתנפחים שונים ומגוונים, אותם ניתן לחלק על פי קטגוריות:

מתנפחים יבשים המתאימים לגילאי 0-4 מתקנים יבשים המתאימים לגילאי 3-8 מתנפחים רב גילאים מתנפחים מסוג אקסטרים אשר גם מתאימים למגוון גילאים רחב מתנפחי מים ומגלשות

בטרם תבחרו את המתנפחים הטובים ביותר עבור האירוע שלכם, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי המקצוע בחברה הנבחרת, על מנת שהם יעניקו לכם מענה הולם בכל הנוגע לבחירת המתנפחים המתאימים ביותר לאירוע שלכם בהתאם לסוג האוכלוסייה באירוע, אופי האירוע, המקום בו הוא עתיד להיערך ועוד.