לפעמים, אנשים מפורסמים משלמים מחיר כבד על החיים הגבוהים. שאלו את דוגמנית הצמרת קייט מוס! על פי המגזין UK Sun, קייט היתה צריכה לוותר על אלכוהול לתקופה מסוימת, בגלל שנטלה כדורים אנטיביוטיים נגד פטרייה בכפות הרגליים בשנת 2009. השמועה אומרת שהיא קיבלה את ההתפתחות הפטרייטית הזו, אחרי שעשתה פדיקור במקום קצת שנוי במחלוקת בניו יורק. בדרך כלל היא הולכת למכוני יופי במלונות 5 כוכבים, אבל בפעם ההיא היא הגיעה לחנות צדדית בצ׳יינה טאון. מקור קרוב לדוגמנית מספר כביכול שהיא ״מתחרטת על ההחלטה הזו עכשיו, כשהציפורן שלה בכף הרגל נהייתה צהובה, עבה ומכוערת״. היא מאוד התבאסה מהעובדה שהייתה צריכה להעביר קיץ שלם מבלי להסתובב בסנדלים וכפכפים פתוחים.

 

המחיר שקייט מוס שילמה על הפדיקור הזול, היה בהחלט יקר בצורה יוצאת דופן. המסקנה העיקרית מהסיפור שלה, שכדאי לכולנו לקחת, הוא העובדה שטיפול לא נכון בכפות הרגליים יכול לייצר נזק נוראי. במקרה שלה הנזק היה מינורי, מכיוון שהיא הקפידה לטפל בזה ברגע שזה הופיע, אך מהרגע שמפסיקים להקדיש חשיבות לכפות הרגליים, ולציפורניים שלנו, זה הרגע שבו המצב יכול להתדרדר במהירות.

אם אתם מזהים צבע משתנה בכפות הרגליים, התפוררות מסוימת, שינוי במרקם, התנפחות של כף הרגל או הבהונות, אדמומיות בכפות הרגליים - לא משנה באיזה איזור, יכול להיות שאתם גם כן בתחילתה של התפתחות פטרייטית, וכדאי מאוד שתפנו אלינו או אל מומחה אחר בכדי שיידע לאבחן באיזה שלב ההתפתחות הזו או במה מדובר. כל עיכוב יכול לגרום להתדרדרות במצב, ואין סיבה שתסבלו מזיהום שיש לו מגוון פתרונות אחראיים ומקצועיים.

ישנם מגוון רחב מאוד של סוגי טיפולים שאפשר לקבל מגופים מקצעיים, טיפולים משחתיים, טיפולים בכדורים ואפילו טיפולים באמצעות כלים מיוחדים לרבות: לייזר. אז אל תתנו למצב הזה להשפיע עליכם יותר ממה שהוא.

כותב הכתבה: אלי אלקיים מנכ"ל קליניקה כרמל

אתר הבית של חברת קליניקה כרמל: pateret-x.co.il