שיפוץ בניין ישן משפיע רבות על מראה הבניין ואיך שהוא נתפס בעיני המתבונן. באמצעות שיפוץ בניין ישן חיצוני או פנימי ניתן לשדרג את מראה הבניין ולהקנות לו מראש חדיש ועדכני, שמשרה אווירה נעימה ונינוחה הן לדיירים עצמם והן לעוברי האורח.

 

חשיבות שיפוץ בניין ישן

בעידן בו אנו חיים חשובה הנראות האסתטית של המבנה. עם לובי נקי ומסודר, מדרגות חדר מדרגות נקיות וצבועות, אינטרקום חדיש וכו' ניתן לשנות את חזות הבניין ברמה קיצונית מקצה לקצה, כך שהבניין עצמו לאחר השיפוץ נראה ממש כמו מבנה חדש. שיפוץ הבניין הוא לרוב שיפוץ חיצוני בו צובעים, מחזקים את עמודי הבניין על מנת שיהיה יציב וחזק יותר, וכן מרחיבים את חלל המקום, כך שנוצר חלל גדול יותר. פעולות אלה משנה לחלוטין את המבנה הקיים שהיה עד כה ומוסיפים לבניין חדשנות ושיק שהיה חסר לו עד היום. שיפוץ הבניין גם גורם לעלייה בערך הדירה ובערך הבניין עצמו. בניין אשר עבר שיפוץ יהיה בניין בו איכות החיים גבוהה יותר מאשר בניין שלא עבר שיפוץ כלל, לכן נוכל לדרוש עליו יותר כסף. כמו כן, שיפוץ הבניין מונע סכנות בבניין עצמו כמו אבני בניין שעלולים ליפול או בעיות איטום ועוד.

תיקון הליקויים בבניין ישן ושיפוצו

בטרם שיפוץ בניין ישן חשוב לאתר ולתקן את כל הליקויים הקיימים בו. ליקויים אלה יכולים להיות בעיית אטימות, סדקים, חורים ועוד. לאחר תיקון הליקויים בבניין ניתן לשפצו בהתאם. חשוב לבחור חברת שיפוצים מנוסה ומקצועית אשר יש לה ניסיון רב בתחום, על מנת שנקבל שיפוץ ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות גמר גבוהה. כמו כן, חשוב להתייעץ בטרם השיפוץ עם קבלן שיפוצים או איש מקצוע מטעם חברת השיפוצים על מנת לדעת בפרטי פרטים מה כולל השיפוץ עצמו.

תהליך שיפוץ בניין ישן

לאחר בחירת חברת השיפוצים או קבלן השיפוצים, הגיע הרגע להתחיל בשיפוץ הבניין עצמו. חשוב בטרם השיפוץ לקבל תוכנית מפורטת ומסודרת הכוללת את כל הליקויים הקיימים בבניין עצמו והדרך לטפל בהן. כמו כן, חשוב ששדרוג חזות הבניין גם כן יכלל בשיפוץ הבניין עצמו. בדר"כ מי שמטפל בכל נושא שיפוץ בניין ישן זה ועד הבית של הבניין. לכן חשוב לקבל החלטות על צביעת הקירות החיצוניים או שימוש בחיפוי כחלק בלתי נפרד מהשיפוץ עצמו. עם תוכנית מפורטת ומתוכננת תוכלו לדעת מראש לקראת מה אתם צועדים, לתאם צפויות עם קבלן השיפוצים או חברת השיפוצים שמבצעת את השיפוץ וכן לתכנן את הדרך הנכונה והמדויקת לכם כבעלי דירה בבניין משותף.

אורגד חברה לשיפוץ בניינים