סדרת טיפולי אוסטאופתיה במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון, סייעה למטופלת בגיל 69 להחלים מכאבים בעקבות שבר בכתף שגרם לקושי בביצוע פעולות פיזיות בסיסיות. בתום מספר טיפולים אצל האוסטאופתית ססיליה פישר, דיווחה המטופלת על תפקוד תקין של הכתף וחזרה מלאה לשגרת חייה והפעולות הפיזיות בהן עסקה.

כלים
אוסטאופתית ססיליה פישר
אוסטאופתית ססיליה פישר

 

טיפולי האוסטאופתיה כללו ריפוי ואבחון באמצעות טיפול ידני, התבססות על מניפולציה (שיטה המסייעת בעידוד והחזרת התנועה) עדינה של מפרק הכתף וחוליות צוואריות, יחד עם עבודה ידנית על שרירי האזור. בהמשך, לאחר שהמטופלת דיווחה על שיפור במצבה, בוצעו תרגילים שסייעו לכך שהכאבים פחתו בהדרגה, עד למצב שבו המטופלת דיווחה על חזרה מלאה לשגרה ולביצוע פעולות בסיסיות שאותן לא הצליחה לבצע, כגון: חפיפת שיער, להתלבש והעבודה הפיזית בה עסקה.

אוסטאופתית במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון ססיליה פישר, "כבר במפגש השני עם המטופלת היא דיווחה על הקלה בכאב ושיפור בטווח התנועה של הכתף. לאחר מכן בהדרגה הכאב הופיע רק בלילות ונעלם במשך היום עד שדיווחה על לילות וימים שקטים שהחזירו אותה לשגרת החיים והעבודה אליה התרגלה לפני השבר".

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

מרפאת כללית רפואה משלימה בקריון, קרית ביאליק המייסדים 7 מגדלי הקריון, בניין2 קומה 2 , טל. 04-8748400