אחד הדברים שכל אימא ואבא, סבא וסבתא, ובכלל כל בן משפחה קרוב אוהב לעשות כשנולד תינוק חדש למשפחה, בחודשים הראשונים ואף מעבר לכך, זה לקנות לו בגדים. בין שלל המתנות השונות שניתן לקנות, בגדים נחשבים למתנה המועדפת מסיבות שונות. לכן גם חשוב לדעת מה רצוי לקנות וכיצד לעשות את זה.

כלים

 

הסיבה שמרבית בני המשפחה אוהבים ומעדיפים לקנות לתינוק בגדים ולא נניח צעצועים או משחקים, נובעת מהעובדה שעד גיל מסוים, זה פשוט מוקדם מדי. הוא לא יוכל ליהנות מכך. לעומת זאת בגדים הוא צריך, ולא רק זה, בגלל תהליך ההתפתחות שלו הרי שיהיה צורך לרכוש בגדים שונים לעיתים תכופות.

sock

כשאנחנו בוחנים אילו בגדים לקנות לתינוק וכיצד לעשות זאת, עלינו לקחת בחשבון את הצרכים שלו, את הגודל כמובן, ועלינו לזכור, שבניגוד לילדים או מבוגרים, הרי שהרכישה מתבצעת לפי מבט העיניים ובהתאם למידה שמצוינת על גבי הבגד, התינוק לא ימדוד כל בגד ובגד לפני שאנחנו קונים אותו. כך למשל, אם אנחנו קונים אוברול לתינוק אז באופן טבעי, נצטרך לעשות את זה על פי מה שנראה לנו מתאים.

צריך לומר, קניית אוברול לתינוקות זה דבר מאוד נפוץ ומקובל, וללא ספק זה נחשב לאחד הבגדים הכי פופולאריים עבור תינוקות. זה נכון לגבי פיג'מת אוברול או לגבי כל אוברול מסוג אחר. הסיבה שבגד זה נחשב מאוד פופולארי היא, בגלל הנוחות, בגלל המראה הוא מאוד מחמם ונעים וכן בגלל שהוא מאפשר לשים את החיתול בצורה נוחה. היום אפשר למצוא אוברול לתינוק בשלל דוגמאות, צבעים ועיצובים.

לפני שנסביר מה כדי לקנות וכיצד, צריך לומר, עלינו לקחת בחשבון שיהיו בגדים שאנחנו כמעט ולא נשתמש בהם, מסיבות שונות. אנחנו תמיד יכולים להעביר אותם הלאה לתינוקות אחרים במשפחה או לתרום אותם.

מה כדי לקנות וכיצד לעשות את זה

כאמור, רצוי מאוד לקנות אוברולים בשלל צבעים ודוגמאות, בין אם מדובר בפיג'מות ובין אם מדובר באוברולים אשר אמורים לשמש את התינוקות לצרכים אחרים. יהיו הורים שיטענו שאין הבדל, לעומת זאת לא מעט הורים ובני משפחה, ירצו שבאירועים מסוימים התינוק ייראה חגיגי ולכן יקנו לו אוברול מיוחד.

חשוב לזכור, כשקונים בגדים לתינוקות, יש לקחת בחשבון את עניין המידות והשינוי המהיר שהם עוברים כתוצאה מתהליך הגדילה, כמו כן, יש לזכור את העובדה שאצל תינוקות הבגדים מתלכלכים מהר יותר, ולכן אין טעם להשקיע בבגדים יקרי ערך. בסופו של דבר, אם הבגד יפה ועשוי טוב זה יכול להספיק.

חשוב להדגיש עוד נקודה, מוטב לקנות בגדים שיכולים לשמש למספר מטרות בו זמנית, וכאלה שניתן להלביש בהם את התינוק במהרה. כך יהיה גם להורים הרבה יותר נוח להשתמש בהם, יחסכו לעצמם זמן וטרחה.