חברת צ.פ. ייזום ובנייה מדווחת על שהחלה באופן רשמי בביצוע עבודות החפירה, הדיפון והביסוס של פרויקט הדגל של החברה "ורד הכפר" בלב כפר ורדים, כשעל עתודת הקרקע האחרונה יבנו כ-150 יחידות דיור. השלב הראשון במתחם "ורד הכפר" יכלול 56 קוטג'ים, דו משפחתיים וחד משפחתיים בני 6-8 חדרים, 150-180 מ"ר בנוי עם גינות גדולות ופיתוח סביבתי המשתלב בנוף הירוק הטבעי. בלב הישוב הוותיק, עבודות ההקמה של שלב א' צפויות להימשך כ- 12 חודשים. הרוכשים ייהנו מהטבת מס משמעותית של הגליל המערבי (החזר מס הכנסה) בשיעור של 11% !

כלים
קוטג'ים ''ורד הכפר'' בלב כפר ורדים. הדמיה - TOTEM הדמיות
קוטג'ים ''ורד הכפר'' בלב כפר ורדים. הדמיה - TOTEM הדמיות

 

כפר ורדים - סביון של הצפון! פרויקט ורד הכפר הוא הפרויקט האחרון שיבנה בכפר ורדים מפני שמדובר בעתודת הקרקע האחרונה בכפר וממוקם ממש בליבו. תחילת העבדות מסבה הנאה גדולה לציבור אשר רוצה לעבור לכפר ורדים הנחשב לסביון של הצפון! התכנון שם דגש רב על עיצוב אדריכלי קלאסי ושילובו של הפרויקט בנוף הירוק במרכז הישוב הוותיק, תוך מחשבה והתחשבות בטבע ובצרכי המשפחות, ובוצע על ידי האדריכל רון רוזן זוכה פרסי תכנון רבים. ביצוע הפרויקט יבוצע על ידי חברת צ.פ. המבצעת בעצמה את כל הפרויקטים שהיא יוזמת. הפרויקט משווק ע"י דרא פרויקטים.

לא בכדי רבים מעוניינים לגור דווקא בכפר ורדים. לישוב, בליבו הירוק של הגליל המערבי, אופי פסטורלי ודרוג 9 מתוך 10 בדירוג חברתי-כלכלי של הלמ"ס, וממוקם בצמרת עשרת היישובים היוקרתיים בישראל. הרוכשים ייהנו גם מיתרונות רבים נוספים ובהם: מערכת לימודית מקיפה ורציפה מפעוטון ועד לתיכון, תפיסת החינוך בראייה רחבה ובמתן כלים ופתרונות יצירתיים לכל הגילאים, למימוש האני העצמי ולהגשמת חלומותיהם של הילדים. מיקומו של היישוב מאפשר לתושביו נגישות גבוהה לפארקי ההייטק תפן ומשגב, ולאזורי תעסוקה בעכו, כרמיאל ונהריה. כל זאת מבלי לציין את הטבת המס של 11% לה זכאים התושבים.

כאמור, השלב הראשון יכלול 56 קוטג'ים חד ודו משפחתיים בני 6-8 חדרים, 150-180 מ"ר. השלב השני בפרויקט היוקרתי הנ"ל יכלול 100 דירות נוספות בנות כ- 100 מ"ר במבנים מדורגים עם מרפסות המשקיפות לנוף המערבי הפתוח עד מישור החוף. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט נאמד בכ- 210,000,000 ₪.

רקע:

חברת צ.פ. הוקמה לפני למעלה משני עשורים על ידי צבי פוקס, מהנדס בניין ודור שני לקבלני בניין. מנכ"ל החברה, רן ינאי, מלווה את החברה למעלה מ-18 שנים. החברה מאמינה כי המשאב המשמעותי ביותר שלה הוא ההון האנושי, לראיה הנבחרת המלוכדת, המורכבת מצוותי ביצוע וניהול וותיקים ובעלי ניסיון.