אם אתם צריכים לבחור חברת הסעות, אתם חייבים לבחור אותה נכון כיוון שמדובר בכבישים שהם לא משחק. מעבר לעובדה שהכבישים יכולים להרוג וכדאי מאוד שהנהג שלכם, והחברה שאותה בחרתם יהיו טובים ואחראיים, חשוב מאוד שתצאו עם חוויה חיובית ולהסעה יש משמעות רבה לכך.

כיצד לבחור חברת הסעות
כיצד לבחור חברת הסעות

 

בחרו חברה מנוסה עם המלצות

חברת הסעות חייבת להיות עם המלצות כדי שתוכלו לדעת שהיא באמת החברה הכי טובה בשבילכם. אמנם יש לא מעט חברות בשוק הישראלי, בעיקר בגלל שהתחבורה הציבורית רעה מאוד ואין באמת יכולת לכל אחד לקנות רכב משפחתי בגלל מסי הקנייה הגבוהים, אך לא כל חברה תציע לכם את אותו השירות. יש חברות שנעים מאוד לעבוד עמן ולמעשה הניסיון שלהן ניכר לכל אורך השירות שהן מעניקות, ויש חברות שחוסר הארגון והניהול הקלוקל מורגש מאוד. לכן חשוב מאוד לבצע סקר שוק ולהבין מי החברות המנוסות והמומלצות ביותר בשוק, ומהן לבצע את הבחירה.

מה המחיר שהחברה מציעה?

אין ספק שהמחיר הוא לא הפרמטר החשוב ביותר אך גם אי אפשר להתעלם ממנו לחלוטין. בסופו של דבר המחיר שאתם משלמים יכול להיות גבוה פי 2 מהמחיר שתקבלו אצל חברה אחרת ולא תמיד פערי האיכות מכריעים. חשוב גם לזכור מה הדרישות שלכם מההסעה כי יכול להיות שיש דרישות מסוימות שלא יהיו מחייבות ושווה לכם להתפשר כדי לקבל מחיר טוב יותר. יש הבדל בין חופשה שיוצאת למשפחה לחו"ל וצריכה הסעה לנמל תעופה או לאירוע כלשהו, מאשר קבוצת חברים שצריכים הסעה זולה שתיקח אותם לטיול בדרום הארץ או בכנרת.

חברה אמינה עם רישיון

יש לא מעט חברות הסעות חובבניות ממש כמו תחומים אחרים במשק הישראלי. יש אינסטלטורים שיעבדו עליכם, יש קבלני איטום שמעולם לא למדו חומר מקצועי שקשור בתחום בו הם עוסקים וכן הלאה. בכל מה שקשור לכבישי ישראל אי אפשר לקחת סיכונים וחשוב לעבוד רק עם נהגים מנוסים שיש להם רישיון להסעת לקוחות, ורק עם חברות מסודרות. אם החברה לא מציגה לכם את האישורים המתאימים, לא כדאי לכם לקבל ממנה שירות בכל מקרה.