לאחר שהחלטתם שזה הבן/הבת זוג שלכם לחיים יש לקחת עוד כמה החלטות חשובות! מלבד בחירה של תאריך ומקום בו תחליטו לממש את יום הקידושין, השלב הבא הוא לבחור עיצוב הזמנה לחתונה, הזמנה מעוצבת ויוקרתית שתרמז על האירוע היוקרתי הקרב ובא. על מנת שכל אורח יתרשם בו בעת שהוא מקבל את ההזמנה, יש לבחור הזמנות יוקרה לחתונה, מה שיעלה את מפלס הציפייה בקרב המוזמנים שלכם ויעביר את התחושה של - יש למה לחכות!

כלים

 

 

הזמנות לחתונה יוקרתיות עושות את כל הבדל בין הזמנה פשוטה ומעלות מיד שאלות כמו – כיצד המיקום של החתונה יראה והיכן? סוג האוכל שיוגש? איך תראה הכלה בשמלתה הנוצצת? אילו אטרקציות טמונות באירוע הנוצץ, ועוד. הזמנות יוקרתיות לחתונה שתעצבו ותגישו לכל מוזמן מאפשרות לכל אחד ואחת הצצה לאירוע עצמו, לכן חשוב שהן תבואנה לידי ביטוי בייחודיות שלהן ותיצורנה רושם גדול בעיצוב והכי חשוב תעניק לכל מוזמן הרגשה שאסור לו לפספס את האירוע.

איכות ההדפסה 

כשרוצים לבחור הזמנות לחתונה מעוצבות, מומלץ לבדוק במגוון קטלוגים של הזמנות לחתונה רעיונות עיצוביים וסגנונות עיצוב שיכולים לתת לכם כיוון טוב לבחירה שלכם. מלבד העיצוב מומלץ לשים לב גם לאיכות של ההדפסה. טיב ואיכות הדף שעליו יודפס כל המידע הרלוונטי הוא קריטי על מנת שההדפסה תישאר איכותית גם לאחר חודש ימים.

q11 41118

הדפסה שהיא פשוטה תוריד מאיכות ההזמנה ומהרושם שביקשתם להשיג. תוכלו למצוא היום חברות דפוס שפועלות בתחום ומציעות הזמנות מעוצבות לחתונה, ברמה גבוהה ואיכותית. כל הזמנה שלכם תהיה בסופו של דבר גם מזכרת קסומה שתישאר לאורך שנים אצל יקירכם ובאלבום הפרטי שלכם, ולכן חשוב לא להפחית בחשיבותן.

קונספט זוהר

מלבד האיכות של הדפוס וטיב הדף, יהיה חשוב לא פחות המקוריות של ההזמנה, הרעיון שקורץ מתוכה ומעלה חיוך, דמעה או כל רגש אחר נעים ומשמח. ניתן להעניק אווירת יוקרה להזמנה באמצעות איור, גוונים ורעיון מקורי. בעידן שלנו שהכל רווי בחידושים והמצאות עדיין יש אין סוף של רעיונות ומקוריות וגם אתם תוכלו להוציא הזמנה יוקרתית שתשאיר חותם ותספק הצצה על מה הולך להתחולל באירוע היוקרתי שלכם, וכך להעלות את רמת הציפייה אצל כולם.

הזמנה לחתונה היא לא רק הודעה רשמית על תאריך, היא גם מהווה הקדמה מתומצת של חיים איכותיים ועשירים ברומנטיקה שתדבק בזוג המאוהב שעתידו רק נפתח בפניו.

נכתב באדיבות ICOPY - בית דפוס דיגיטלי