קעקוע על אחד מאברי הגוף הוא דרך מקורית להעברה של מסר מסוים לסביבה. מדובר על סוג של סימן אינדיבידואלי שהופך אתכם למיוחדים וחד פעמיים בעיני הסביבה ובעיקר בעיני עצמכם. אין כל דרך לדעת אם אדם כל שהוא נושא על גופו קעקוע אחד או יותר שכן ניתן לקעקע גם באזורים נסתרים אשר רב הזמן מכוסים בבגדים. מאידך קעקוע עשוי ללוות אתכם ברגעים הפחות קלים ולמלא אתכם באנרגיה הדרושה על מנת לצלוח אותם בקלות.

כלים

 

ספורטאים רבים נושאים על גופם קעקוע שמסייע להם במהלך התחרויות, משחקי הכדורגל וגם בחיים האישיים. במקרים רבים מדובר על סמל כלשהוא, שם של בן/בת הזוג או אפילו של הילדים. מי שבדרך כלל מחליט איזה קעקוע לעשות הוא האדם עצמו בסופו של דבר. מצד שני, במקרים רבים ישנם התייעצויות רבות בנוגע לכך ולא תמיד מתקבלת החלטה מהירה.

אילו סוגי קעקועים ישנם

היות שמדובר על אומנות לשמה אז אין ממש דגם אחיד אשר מייצג את עולם הקעקועים. כל מקעקע הוא בעל אופי מסוים ויכול להחליט על קונספט ייחודי משלו שיגרום לטרנד אשר יכבוש את כל העולם. מצד שני טרנדים גם נוטים להיעלם ועל כן כדאי לקחת זאת בחשבון ולא לנהות אחר כל מגמה שצצה לה. באופן כללי ישנם קעקועים של חיות, צורות, צמחים, משפטי מפתח ועוד דברים רבים. לא תמיד תבינו מה הפירוש של קעקוע זה או אחר ומומלץ לברר זאת בטרם אתם מקעקעים על גופכם סוג של בדיחה או משהו שלא מתאים לאופי שלכם.

 

 

קעקוע יכול להיות קטן ובעל חשיבות גדולה מאוד. כאשר מדובר על עבודה קצרה אז היא עשויה להמשך בין שעה לשעתיים. ישנם כמובן גם קעקועים גדולים שיכולים תפוס את כל הגב, במקרים כאלו יש לזכור שהסרה של קעקוע היא משימה מאוד מסובכת וכדאי להיות מפוקסים כאשר אנו מבקשים לבצע קעקוע כזה.

מתי מומלץ לבצע קעקוע על הגוף

כשעושים קעקועים אצל מקעקעים מומלצים, גורם הזמן הוא לא ממש משמעותי וניתן לעשות זאת בכל שעה משעות היום (כל עוד הקליניקה פתוחה). אפשר לבצע קעקוע בקיץ או בחורף ללא כל התחשבות במזג האוויר. אמנם חשיפה לשמש היא בעייתית בימים הראשונים, אך לאחר מכן ניתן לעשות כל פעולה כולל רחצה בים. אם אתם מתכננים לבצע קעקוע כדאי להצטייד בחבר טוב שילווה אתכם אל מכון הקעקועים ויסייע לכם לעבור את התהליך בקלות.

אם יש לכם נטייה ללכת עם בגדים אשר חושפים חלקים ניכרים בגוף אז יש לקחת זאת בחשבון אם תרצו לעשות קעקוע נסתר. ישנם כמה אזורים בגוף שבהם ניתן לבצע את הקעקוע מבלי שאיש ידע שהוא נמצא שם.

האם קעקוע עשוי לשנות את האופי שלנו

האשליה שעשיית קעקוע יכולה לשנות את האופי שלנו לכאן או לכאן אינה פועלת במציאות. אמנם עשיית קעקוע יכולה לגרום לתחושה של שחרור אך האופי שלנו הוא דבר שלא קל לשנותו, ועל כן לא מומלץ להסתמך על כך. כאשר אנו רואים אדם אשר חלקים נרחבים מגופו מקועקעים עלינו לכבד אותו על בחירתו ולשבח את הדרך שבה הוא בחר לספר את הסיפור שלו.

אין כל צורך להירתע מאנשים אשר מקעקעים את גופם, בסופו של דבר זוהי בחירה אישית וגם רעיון מקורי בתור מתנה ליום הולדת, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר שעומד בפתח. גם אם הסביבה שלכם לא דוגלת בקעקועים עדיין יש לכם את הזכות המלאה לעשות אותם וליהנות מהם.