יש לכם שטיח פרסי? אם התשובה היא כן, אתם כבר יכולים לטפוח על עצמכם על השכם, על כך שאתם עדיין יודעים להעריך איכות ומסורת, ושאתם מבינים ששטיח לבית זה לא רק גוון וסטייל. במידה והשטיח הזה נמצא אצלכם כבר שנים ארוכות, אתם גם יכולים להודות בכך שעל אף שהוא אינו נראה כאתמול שלשום, אתם לא באמת מעוניינים להחליף אותו בשום שטיח אחר, ואתם יודעים שאף שטיח זול בעיצוב מודרני, לא יוכל להחליף את האווירה שמייצר עבורכם השטיח הפרסי.

כלים

 

הבשורה הטובה היא שאתם לחלוטין לא חייבים להיפטר מהשטיח הפרסי שלכם, ובאמצעות שירות ייעודי של ניקוי שטיחים פרסיים, תוכלו להחזיר את השטיח לימי הזוהר שלו, ולהמשיך ליהנות מהאווירה שאתם כל כך אוהבים בבית.

מה מיוחד בתהליך של ניקוי שטיחים עבור שטיחים פרסיים?

ובכן, קשה לומר שהתהליך של ניקוי שטיח מסוג שטיח פרסי שונה בצורה מהותית מהתהליך של ניקוי שטיחים אחרים. יחד עם זאת, לשטיח פרסי ישנם מספר מאפיינים שמחייבים להתאים עבורו את תהליך הניקוי בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. שטיחים פרסיים הם שטיחים צפופים מאוד, בעלי סיבי שיער מצמר אמיתי, ואשר משלבים בדרך כלל מגוון רחב של גוונים וצבעים. בתהליך הניקוי יש לקחת בחשבון את הצורך לחדור עמוק אל תוך מעמקי השטיח הצפוף, להסיר את כל הלכלוך מבלי לפגוע בסיבי הצמר ולהשיג את האפקט של החייאת צבעי השטיח, על אף ריבוי הגוונים בו. בפועל, זה אומר חומרי ניקוי ייעודיים, כלי עבודה מקצועיים והחשוב מכל, ידע מקצועי והיכרות עם האנטומיה של השטיח הפרסי והאופן בו ניתן להפיק את המרב מתהליך הניקוי.

מי מספק את השירות הספציפי?

כדי להבטיח שהשטיח הפרסי שלכם מקבל את הניקוי הטוב ביותר, אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים שירות ניקוי שטיחים ייעודי עבור שטיחים פרסיים, ואת השירות הזה לא מציעות כל חברות הניקוי. מן הסתם, כל חברות הניקוי תבצענה עבורכם את משימת הניקוי ולא משנה באיזה שטיח מדובר, אבל רק חברות מקצועיות, יציעו לכם את השירות של ניקוי שטיחים פרסיים עם הניסיון המתאים, וגם תדענה להסביר לכם מה כולל השירות, ומהם המרכיבים בתהליך הניקוי של השטיח הפרסי.

לשירות ניקוי שטיחים פרסיים לחץ כאן