חווית חדרי הבריחה (אסקייפ רום) כבשה את חיינו בעשור האחרון וכיום יותר אנשים, בין אם מדובר בילדים ומשפחות כמו גם זוגות וקבוצות חברים - בוחרים בחוויה זאת על מנת ליהנות יחדיו ממסע מדליק וחוויה המאפשרת את שיא האדרנלין.

 

באמצעות אסקייפ רום יכולים רבים לחגוג אירוע מיוחד כמו יומולדת, בר או בת מצווה, יום כיף משפחתי, יום רומנטי סוגי או סתם כך כדי לצאת וליהנות מיום נחמד או מערב מעניין.

מה זה חדר בריחה?

אסקייפ רום למי שטרם התוודע לתופעה שכבשה את הארץ ואת כל העולם - הוא חדר בריחה אשר ממנו צריך להמלטה וזאת באמצעות סיעור מוחות, ביצוע שלל משימות, פתרון חידות וכתבי סתרים, עמידה באתגרים, שיתוף פעולה שתוך שהחווה מגבשת, מעלה צחוק, משעשעת ורצופה בכיף אדיר.

קונספטים של חדרי בריחה

כיום ישנם שלל קונספטים של חדרי בריחה כאשר בין ראשוני חדרי הבריחה ניתן היה למצוא כאלה שיש בהן משימות בילוש, חדרי פיראטים, חדרי שוטרים וגנבים ואסקייפ רום המתאימים לכל סוגי האוכלוסייה.

בשנים האחרונות הפכו חדרי הבריחה לחכמים ומאתגרים יותר וגם מפחידים הרבה יותר, והם מציעים משימות בחדרים מפחידים ומצמררים אשר נקראים: המסדר האפל, ציידי השדים, חיילי צעצוע, הקלף של ג'ייק, הצד האחר, יער המתאבדים, המסור , חניבעל לקטר ועוד.

אבל למי אסקייפ רום מפחיד מתאים?

חדרי בריחה מסוג זה מתאימים למי שאוהבים סרטים מפחידים, סרטי אימה ומתח כמו גם לחסידים של סרטי קלאט כגון: שתיקת הכבשים, המסור, הצלצול ועוד. חדרים כאלה מתאימים לאנשים שאינם בעלי 'לב חלש' והם מאפשרים חוויה כיפית במיוחד אך גם מותחת במיוחד, מפחידה, מאתגרת וכמובן: מלאת אדרנלין.

האם אפשר ללכת לאסקייפ רום מפחיד עם הילדים?

אם אתם רוצים לנסות חדר בריחה מפחיד עם הילדים - חשוב לוודא עמם קודם כי הם רוצים לפקוד חדר מסוג זה ומומלץ לבחור בחדרי בריחה בתחילה שאינם מאד מפחידים או מבוססים על סרטי אימה.

עם זאת ילדים גדולים ובני נוער שכבר מכירים את ז'אנר סרטי האימה והם לא מפחדים אלא רוצים ליהנות מחוויה של תרחיש אימה מצמרר – תמיד אפשר לבחור עמם את חדר הבריחה הכיפי ביותר אך גם כזה שמפחיד ומספק חוויה יוצאת דופן.

אבל מדוע חדר בריחה זה כיף?

אם אתם עדיין לא הייתם בחדר בריחה, זה סימן שטרם חוויתם אירוע יוצא דופן וכזה שכיף לבצע עם חברים, בני זוג או עם כל המשפחה!

אסקייפ רום מאפשר לרבים להתמלא במרץ, הוא מלא אדרנלין, גורם לחוויה של ריגוש וצחוק ומתאים לשלל אירועים אשר בהם רוצים לעשות משהו כיפי במיוחד.

פעילות זאת יוצאת דופן והיא פופולארית לא בכדי: אלא משום שמדובר בפעילות מקורית, נהדרת שמשאריה זיכרונות נעימים, גם אם אתם בוחרים באסקייפ רום לנועזים בלבד!