החלום לחיות בבית עם גינה התגשם במקרה שלכם וממש לא מזמן עברתם לגור בבית החלומות שלכם? אם כך, אתם בוודאי מבינים, עם הזמן, שגינה ביתית זה גם משהו שצריך להשקיע בו הרבה עבודה. הטעות הנפוצה ביותר שרוב האנשים עושים בהקשר הזה, זו העובדה שהם לא מתכננים את הגינה מראש. משמעות הדברים היא שהם מתחילים לשתול ככה סתם פרחים מסוגים שונים בלי כל סדר והם גם לא חושבים על חלוקת הגינה לאזורים שונים. לכן הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם הוא כן לתכנן הכול, בין אם זה כולל את בחירת הצמחים שכדאי לכם לשתול בקיץ, כמו דליה, טגטס אמריקאי או כל סוג אחר ובין אם זה כולל את בחירת הרהיטים המתאימים.

כלים
פרחים לקיץ
פרחים לקיץ

 

לוקחים בחשבון את הצבע

עוד דבר שכדאי לשים לב אליו, מעבר לשאלה של שתילת הפרחים בעונה המתאימה, זו שאלת הצבע. בסופו של דבר, כאשר שותלים צמחים מסוגים שונים, אי אפשר שלא להתייחס גם לצבעים שלהם והרעיון הוא ליצור מקום כמה שיותר יפה ומטופח. לכן, אם אתם חושבים לשתול צמחים בשורה באזור מסוים בגינה שלכם, מאוד מומלץ יהיה להתייחס גם לצבע שלהם. הרעיון הוא ליצור שורה ארוכה של צמחים צהובים? או אולי שורה צבעונית? איך חוקיות בדברים האלה וזה עניין של טעם, אך מה שבטוח זה שכדאי לקחת זאת בחשבון ולהתייחס לכל הפרטים הללו עוד לפני שאתם מתחילים את השתילה. תכנון מונע טעויות ולכן, כאשר אתם מקפידים על הפרטים האלה, אתם יכולים לצפות לכך שבסופו של דבר התוצאה הסופית תהיה יפה יותר.

איך לבחור את הפרחים הנכונים?

אין ויכוח על כך שבעידן המודרני, כאשר אתם יכולים לקרוא מידע על כל דבר ועניין אונליין, אתם יכולים גם לבדוק באינטרנט על איזה פרחים כל המומחים ממליצים. עם זאת, בסופו של דבר אין כמו לדבר ישירות עם מי שחי ונושם את התחום הזה, כי הוא יידע להמליץ לכם על הפרחים הנכונים לכם. קחו בחשבון שגם השאלה איפה בדיוק אתם גרים ואיפה נמצאת הגינה שלכם יכולה להשפיע על בחירת הפרחים. יש פרחים עמידים יותר מאחרים ויש פרחים שעלולים להיות רגישים יותר לתנאי מזג אוויר מסוימים. הדבר הנוסף שכדאי להיות מודעים אליו כאשר רוצים לשדרג את הגינה עם פרחים לקיץ, זו שאלת השמש. האם היא מגיעה בצורה ישירה? ואולי היא ישירה מידי? עד כמה הצמח שאתם שותלים צריך שמש ועד כמה עדיף להגן עליו מפניה? חשוב לקבל הנחיות ברורות מהמקצוענים כי רק כך תדעו שאתם עושים הכול למען הצמחים, הפרחים והגינה. להזמנה היכנסו:

https://www.g-flowers.co.il/