יש אנשים שמגיעים הביתה עם הלשון בחוץ, מנשנשים משהו מעל הכיור ונכנסים למיטה לשינה עמוקה עד הבוקר. אחרים, לעומתם, מחכים כבר לסוף יום העבודה כדי לחזור הביתה, ולהתחיל את החלק המהנה יותר של היום שלהם. אז מהי הדרך המועדפת עליכם?

יינות
יינות

כוסית של יין והרבה שקט

יש אנשים שרק צריכים שקט בערב. אלה בדרך כלל אנשים שעובדים כל היום בתוך רעש ולחצים, ובערב הם חייבים את הרוגע והשקט בשביל האיזון. אם יש להם ילדים קטנים הם פשוט מחכים עד שהם יילכו לישון, כדי להתחיל את הערב שלהם כמו שצריך. הם לא מעוניינים להזמין חברים, לא צריכים טלוויזיה – וממש לא רוצים שתדברו אליהם, לפחות לא בשעה הקרובה. הם אוהבים לשבת על המרפסת שלהם או בגינה, להשקיף על אורות העיר (או המושב....), ללגום כוס יין איכותי במיוחד, ולהירגע באמת.

ערב בנים / בנות לפחות פעם בשבוע

בשעות הערב הרבה אנשים אוהבים לשבת עם חברים, וסתם לצחוק ולהשתחרר. זה נשמע קצת סטריאוטיפי, אבל תראו לי בחורה אחת שתגיד "לא" לערב בנות שמתחיל בחנות יינות טובה, ממשיך במעדנייה לקנייה מרוכזת של כל הדברים הכי טעימים ואהובים שיש ונגמר בבית של אחת מהן, עם בטן כואבת מרוב צחוק. לא צריך לעשות יותר מדי תכנונים או הכנות – ואפשר לבוא אפילו בפיג'מה. אצל בנים ערב התכנסות וגיבוש כזה הוא גם קונספט חביב ופופולרי, אבל הם, בניגוד לבנות, לרוב לא כל כך מתים על העניין הזה של דיבור לאורך הערב, ומעדיפים שיציבו מצד אחד דלפק יינות טובים, בצד השני איזה מסך גדול שיוקרן עליו סרט או משחק (לא כל כך משנה מה, העיקר שמשהו ירצד ממול) – והם מסודרים.

מסיבה עד הבוקר

לימודים, עבודה, מטלות, פקקי תנועה, לוחות זמנים - שום דבר לא יעצור את חיות המסיבה מלחפש את המסיבה הכי טובה בעיר, ולהתייצב בה עם יין בתוך B-BOX: יין בקופסא די גדולה, איכותי למדי, שמחזיק מעמד גם בטלטלות על האופנוע וגם אם הקופסא נופלת על הרצפה. במילים אחרות, B-BOX הוא המוצר המושלם לצעירים, והמתנה הכי טובה שאתם יכולים להביא למסיבה או לארוחה גדולה. אגב, אם חשוב לכם לשתות רק יינות כשרים, כדאי שתדעו שה B-BOX הוא יין כשר.

ויש את אניני הטעם

יש אנשים שלא נותנים לעייפות לעצור בעדם מלהטעין את היום שלהם בהתרגשויות קטנות ונעימות. אלה אנשים שמחפשים הרפתקאות, וגם מוצאים אותן. הם לא סתם שותים יין, אלא לוגמים את היין שרכשו ביקב בו ביקרו, אחרי שטעמו מספר גדול של יינות. את היין הם מלווים בירקות צלויים אותם רכשו ישירות אצל החקלאי, וגבינה טובה שקנו במחלבה. ואתם יודעים משהו, האנשים האלה יודעים לחיות את החיים הטובים באמת.