כל חברה המעסיקה עובדים, מחויבת לארגן להם ימי כיף לכל הפחות פעם בשנה. אין ספק כי עובדים מרוצים הם עובדים פרודוקטיביים יותר ועל כן, ככל שהחברה תשקיע בהם ותפנק אותם יותר, כך ניתן יהיה להשיג מהם תפוקה טובה יותר במהלך הדרך. אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודדים במחלקת משאבי אנוש הממונה על הפקת ימי הכיף, היא אילו פעילויות אפשר לשלב שטרם שולבו בעבר.

 

אין ספק כי לא כל שנה ניתן לשלב את אותה הפעילות ממנה נהנו העובדים בשנה שחלפה וכדי להפוך את משימת חיפוש הפעילות לקלה וידידותית יותר, אנחנו כאן להציף בפניכם רעיונות חדשים, מעניינים ומאתגרים לארגון יום כיף לחברות מיוחד וייחודי כמו שחלמתם.

בורחים מהמשרד לחדר בריחה

אחד הטרנדים העכשוויים הם חדרי הבריחה מהם יכולים ליהנות עובדי החברה בכל הגילים ומכל המינים. אם חשבתם שלברוח מחדר היא משימה פשוטה, הרי שתתפלאו לדעת כי ישנם חדרים בארץ המאפשרים לעובדים להתמודד עם אתגר גדול המשלב חשיבה פרטית וחשיבת צוות גם יחד. מגוון חדרי הבריחה הוא רב וכל חברה יכולה לבחור לעצמה את החדר בהתאם להרפתקה המיוחלת בין אם זהו חדר בריחה בסגנון שרלוק הולמס, חדר בריחה אימה וכיוצא בזאת.

לשיר ביחד ולחוד

שירה בציבור הלכה חלפה מהעולם ואותה החליף הקריוקי. כדי לאפשר לעובדי החברה ליהנות ולהתפרע, אתם יכולים לשכור עבורם חדרי קריוקי ולאפשר להם לשיר את המנגינות והמילים אותם הם אוהבים. עוד אתם יכולים לשלב שתייה ונשנושים במהלך היום.

טיול טרקטורונים

צאו לשטח עם עובדי החברה ורכבו אל עבר השקיעה. יום זה בהחלט יכול להוסיף לכל אחד מהעובדים אדרנלין. במהלך הרכיבה ניתן לעצור בשטח ולהדליק מדורה קטנה עליה יכינו העובדים קפה ואם יש מרשמלו גם אותו ניתן לצלות. אתם יכולים לשלב 2 אנשים על כל טרקטורון אך אתם בהחלט יכולים להציע לכל אחד מעובדי החברה טרקטורון משל עצמו.

יום קטיף

מכירים את זה שבא לכם דובדבנים אז אתם קופצים לסופר וקונים את הקופסא היפה ביותר שאתם מוצאים על המדף? הגיע זמן לאכול את הדובדבן היישר מהשדה ולא להסתפק בפחות מהטוב ביותר. יום קטיף זה יאפשר לכם ליהנות משהייה בטבע יחד עם כל העובדים, מקטיף היישר מהעץ או השיח בהתאם לבחירת הפרי אותו תבקשו לקטוף, ואף כל אחד מעובדי החברה יוכל לקחת איתו בסוף היום צידה לדרך לו או לבני משפחתו.

לסיכום

ימי כיף הם ימים חשובים עד מאוד עבור כל אחד מעובדי החברה וכפועל יוצא עבור החברה עצמה והפרודוקטיביות שלה. כדי לאפשר לעובד לצאת מהמשרד ולהתרענן, כמו גם לחדש אנרגיות, נכון להשקיע מאמצים בארגון יום כיף לעובדים כזה יצליח לעניין, לפנק ולאתגר אותם. לא כל יום כיף מתאים לכל עובד ועל כן התאימו את היום בהתחשב בסוג האוכלוסייה אשר עובדת בחברתכם.

המאמר בחסות "נקודת חן" המספקת מגוון רחב של טיולים וימי גיבוש לעובדים וחברות
לאתר החברה : http://www.israeliguide.co.il/

קרדיט לתמונות   : אתר "נקודת חן"