באירוע חגיגי, שהתקיים במעמד היזם משה מילר, האדריכל אלי ניסן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ ישי רוט, מנהל הפרויקט יורם וינטראוב, עובדי החברה, מנכ"ל חברת מורג נכסים אוהד מורג וכמובן נציגי הדיירים, החלה חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ באופן רשמי בהריסת בניין המגורים ברחוב אהוד 17 בחיפה ובעבודות ההקמה של הבניין היוקרתי שיכלול 11 יח"ד בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי ויציע תמהיל דירות מגוון של- 3 ו-5 חדרים עם גינות גדולות ודירות 5 חדרים עם מרפסות, 14 מ"ר וכן, פנטהאוז ענק, 210 מ"ר בקומה אחת עם מעלית לתוך הדירה. בנוסף, ייבנה חניון תת קרקעי ולכל דירה יוצמדו 2 חניות מחירי הדירות החל מ- 2,100,000 ₪

כלים
פירוק בניין אהוד 17. צילום - ערן לביא
פירוק בניין אהוד 17. צילום - ערן לביא

 

הבעלים והיו"ר של קבוצת שובל משה מילר, ברך את הדיירים ואמר, "מדובר בפרויקט הדגל של חברת שובל בכרמל בחיפה, פרויקט בוטיק שבו מוקמות 11 יח"ד בלבד! התכנון בפרויקט מוקפד ביותר, איכות הבניה ברמה גבוהה וכמובן מפרט מיוחד ויוקרתי כאשר חלק מהדירות משקיפות לנוף מרהיב לים". סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת שובל ישי רוט הדגיש, "הפרויקט מלווה בפיקוח הדוק של מכון התקנים". הפרויקט תוכנן ע"י האדריכל אלי ניסן ומשווק ללא עמלת תיווך ע"י מורג נכסים, הליווי המשפטי ע"י משרד עורכי הדין רון ברנט ושות'.

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, הינה חברה יזמית וגם חברה מבצעת שהקימה ומקימה מאות יח"ד ברחבי הארץ. החברה מקימה

כיום את מתחם המגורים "שובל על הרכס" הכולל 124 יח"ד המיועד לזכאים חסרי דיור במסגרת תכנית מחיר למשתכן בפרויקט ברכסים ובנוסף, את פרויקט המגורים היוקרתי שובל טאצ' המוקם ברחוב מנשה פינת רחוב ערמונים בקרית ביאליק, שיכלול 38 יח"ד בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר. החברה מקימה כיום גם את פרויקט המגורים החדש "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור, ואכלסה לאחרונה את פרויקט היוקרה  "אלוני צורן",  שהקימה בצורן הוותיקה ביישוב צורן וכן מעורבת בהקמת שוכנת המגורים הענקית של כ 800 יחד' בבאר שבע , באר שבע טאצ'.  בנוסף, שובל מתחמי מגורים בשיתוף עם כפיר נדל"ן, זכתה במכרז במסגרת מחיר למשתכן שקיימה רשות מקרקעי ישראל לבניית כ- 320 יח"ד בשני מתחמים בשכונת גלי ים (מתחם האצטדיון) בקרית ים.   176 יח"ד מתוכן ימכרו לזכאים וכ- 144 יח"ד ימכרו בשוק החופשי. על פי תוצאות המכרז מחיר הדירות, החל מ- 769,000 ₪.

רקע:

קבוצת שובל היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל בתחומי הבניה והיזמות. הקבוצה נוסדה בשנת 1985 ע"י משה מילר, וצמחה בהתמדה הודות לתרבות ניהולית המדגישה את היצירה של יחסי גומלין ארוכי טווח בין החברה ולקוחותיה באמצעות ביצוע מדויק, איכותי ואמין של פרויקטים תוך הדגשת הצרכים והאינטרסים של היזם ועמידה קפדנית בלוחות זמנים ובתקציבים. הקבוצה בתהליך הקמת משכן חדש - בית שובל - אשר ייבנה בבנייה ירוקה ברמה הגבוהה ביותר.

בכלל פעילויותיה, קבוצת שובל מדגישה את הזהירות והיציבות הן מההיבט הפיננסי, תוך שמירה על איתנות פיננסית ובדיקה מעמיקה של הפרויקטים, והן מהיבטי הבטיחות בעבודה ובתפעול, עליהן מקפידה החברה לטובת עובדיה, קבלניה ולקוחותיה.

פעילויות הקבוצה מתבצע באמצעות שובל הנדסה ובניין בע"מ שהוא הזרוע הביצועית של הקבוצה, ושובל מתחמי מגורים בע"מ - הזרוע היזמית שלה.

האסטרטגיה של הקבוצה:

האסטרטגיה של שובל מתבססת על ניצול שתי חוזקותיה המרכזיות: יכולות תכנון ביצוע איכותי בקנה מידה גדול וקשריה ארוכי הטווח עם לקוחות מרוצים ונאמנים. הסינרגיה בין שתי החוזקות יוצרת מעגל איזון חוזר חיובי - כאשר הפרויקטים המוצלחים ואיכות השירות של החברה מובילים ללקוחות נאמנים ומוניטין חזק, ואלו בתורם מובילים לפרויקטים חדשים וזכיה במכרזים - אשר תומך בצמיחה ארוכת הטווח ובשגשוג של החברה. על מנת לממש את האסטרטגיה, החברה דואגת להישאר באופן מתמיד בחזית טכנולוגיות הבנייה המתועשות (לרבות התמקצעות, פיתוח ואיתור טכנולוגיות בנייה בארץ ובעולם), לשמור על שיעור גבוה של פרויקטים נרחבים ומורכבים מקרב כלל הפרויקטים, ולוודא כי הפרויקטים מבוצעים באיכות הגבוהה ביותר תוך שמירת מסגרות הזמן והתקציב, ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

שובל מתחמי מגורים בע"מ:

מתמחה בתחומי היזמות למגורים וההתחדשות העירונית, לרבות פינוי בינוי, תמ"א 38, הריסה ובנייה, יזמות ופיתוח של שכונות מגורים, החל מרכישת הקרקעות, דרך התכנון ועד להקמה ולמסירה של מבני מגורים ומסחר.

הודות ליכולות הביצוע החזקות של החברה האחות, שובל הנדסה, פרויקטי החברה מתבצעים במסגרת לוחות הזמנים, באיכות בנייה גבוהה ותוך מעורבות "בכל מסמר שתוקעים בבניין" ומפרט טכני מקסימלי, המייתר את הצורך בהוצאות נוספות על שדרוגים מצד הרוכשים. לחברה יש צוות שירות לקוחות מיומן וקשוב, המספק מידע ופתרונות לכל בעיה של הרוכשים בכל שלב בדרך, לרבות טיפול בתיקוני בדק באמצעות צוותים ייעודיים ומקצועיים של החברה.

במהלך השנים האחרונות, החברה ממנפת את הניסיון, הידע והמוניטין שלה לביצוע פרויקטי "מחיר למשתכן", על רקע אמונתה ביעילות הכלכלית והחברתית של פתרון זה עבור כלל הצדדים המעורבים. הודות לניסיון ולמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי-יתר לפרויקטים שהיא מציעה במסגרת זה ומתהליך עבודה מסודר וחלק מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.

פרויקטים נבחרים ביזמות:

באר שבע טאצ' - בשכונת פארק באר שבע, הקמת 815 יחידות דיור + 3,500 מ"ר מסחרי.

קרית ים - בשכונת גלי ים, הקמת 340 יחידות דיור.

שובל על הרכס - ברכסים עם 124 יחידות דיור.

שובל טאצ' - קרית ביאליק, הקמת 38 יחידות דיור.

שובל בכרמל חיפה - 11 יחידות דיור יוקרתיות.

שובל במושבה - פרדס חנה-כרכור- פרויקט מגורים, הקמת 27 יחידות דיור + שטח מסחרי בלב המושבה בכרכור.

אלוני צורן - פרויקט הכולל 30 יח"ד יוקרתיות בצורן הוותיקה.

שובל הנדסה ובניין בע"מ:

מתמקדת בתכנון-ביצוע של מרכזים לוגיסטיים, מבני ציבור, מרכזים מסחריים, מבני תעשייה ומשרדים. בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר – ג'5 – וקבלן מוכר של משרד השיכון. לחברה ניסיון רב-שנים בהקמה של מבנים מורכבים, והיא מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם-אשר כולל את היבטי התכנון, הטיפול בכלל ההיבטים המנהליים, לרבות אישורים והיתרים, והביצוע עד גמר. הניסיון הרב של החברה בשוק הבנייה הדינמי והבלתי צפוי מאפשר לה לצפות מראש, להיערך ולהתמודד עם מגוון רחב של אירועים בלתי מתוכננים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים.

פרויקטים נבחרים בתחום הביצוע:

רמת סיב - מבנה משרדים שנבנה בשיטת תכנון ביצוע וכולל 3 מרתפי חניה, קומה מסחרית ובניין משרדים, בשטח כולל של 35,000 מ"ר.

שופ טיים - מבנה הכולל חניון תת קרקעי בשטח של 30,000 מ"ר, שתי קומות מסחר ושתי קומות משרדים, אשר מהווים את תחילתו של מגדל שיתנשא לגובה של 30 קומות.

יוקה פארק - מבנה תעשיה בשיטת תכנון ביצוע בשטח של 48,000 מ"ר הכולל 4 מבני תעשייה. המבנים מחולקים ל- 12 יח' כ"א וכוללים גלריות לאחסנה ותעשיה. הפרויקט נבנה עבור קבוצת רכישה.

משולש כפר סבא- - מבנה משרדים בשיטת תכנון ביצוע בשטח כולל של 50,000 מ"ר. מבנה בעל 5 קומות חניון תת קרקעי, קומת מסחר ו - 24 קומות משרדים.