יבוא בגדים בסין נעשה היום בארץ בצורה מאסיבית ביותר. רוב תוצרת הטקסטיל היא מסין ולכן, מי שרוצה לעסוק בזה חייב לדעת כיצד עושים את זה בצורה הכי נכונה ורווחית, כי יש כל מיני גורמים שעלולים להפוך תוכנית של יבוא בגדים מסין לקריסה כלכלית, אם לא לוקחים בחשבון כל מיני שיקולים.

יבוא טקסטיל מסין
יבוא טקסטיל מסין

 

הדבר הראשון שצריכים לעשות כדי לייבא בגדים מסין, זה ליצור קשר עם חברה שיש לה ניסיון בעבודה מול יצרנית וספקים מסין, והיא יכולה ליצור קשר ביניכם ובין מפעלי בגדים בסין. אם תעשו את הדברים בלי ידע מוקדם, ובלי חברה כזו זה עלול לעלות לכם ביוקר תרתי משמע.

רכישה של פרויקט טקסטיל חייבת להיעשות תוך הבנה של שוק הביגוד בסין, רמות של איכות המשתנות ממפעל למפעל, מיהם הספרים הכי אמינים ואיכותיים ועוד. לחברה בעלת ניסיון בפעילות יבוא מול סין, יש את כל הידע שאתם צריכים כדי להפוך את התהליך לרווחי, כדאי ומהיר.

איך לא להיתקע במכס עם יבוא בגדים מסין?

יבוא בגדים מסין עלול להיות תהליך מפרך גם מול המכס בישראל, ולכן חברה שמעורבת בתהליך היבוא מסין מההתחלה ועד הסוף, עשויה להקל עליכם גם את התהליך מול המכס בישראל. המכס דורש לעיתים מידע לגבי הרכב החומרים בבגדים, תוויות תקינות, סימון על הסחורה ועוד תקנות שהוא יכול לדרוש מכל יבואן בגדים מסין. לכן כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברה בארץ המטפלת לכם בכל התהליך, סביר להניח שמראש היא כבר תדע להכין את כל הדרוש, כדי שהבגדים יעברו בשלום ובקלות במכס. ולא רק זה, החברה תדאג לבדוק את הסחורה בסין עבורכם ולוודא שהיא תואמת את הדרישות שלכם. היא תעשה ספירת מלאי, ביקורת איכות וגם תשאג לאריזה ולמשלוח לארץ. מי שלא בקיא בתהליכים השונים, עלול להפסיד הרבה זמן וכסף.

יש 3 אפשרויות ליבוא בגדים מסין!

האפשרות הראשונה של יבוא ביגוד מסין היא להזמין בגדים שכבר יוצרו במפעל. עליהם תוכלו להדביק תווית שלכם ולשייך אותם אליכם. האפשרות השנייה היא להזמין ייצור של ביגוד מיוחד לפי עיצובים שלכם. מצב כזה למשל דורש מכם מעקב רצוף אחד הייצור והתאמת המידות לישראל, משום שהמידות בסין בדרך כלל קטנות בהרבה. דבר נוסף הוא שבהזמנת ייצור מיוחד, עליכם לדאוג שתהיה לכם בלעדיות על העיצובים שלכם, כדי שחלילה המפעל הזה לא יעשה קופה על הגב שלכם עם העיצובים שלכם וימכור את זה למתחרים שלכם. סעיף כזה למשל חייב להופיע בחוזה שלכם מול המפעל.

למה אתם חייבים חברת תיווך בישראל?

אם אתם לא מכירים את המפעלים בסין, את תרבות הייצור שלה, המפעלים השונים, הספקים ועוד, אנו ממליצים לכם לקבל שירות מחברה בארץ שיש לה ניסיון בייבוא בגדים מסין. חברה כזו תוכל לחבר אתכם מיד לספקים וליצרנים המתאימים, לקצר לכם תהליכים, לדאוג במקומכם לתהליך הייצור והבקרה עד לעיצוב ולייצור הסופי של הביגוד, מותאם לדרישות שלכם. בנוסף היא תשלים את תהליך היבוא בשלב האריזה, המשלוח ועד לשחרור מהמכס.

אם אתם חושבים על ייצור ביגוד בסין, אתם בהחלט יכולים לפנות אלינו ולהתייעץ עמנו על השירותים המגוונים שאנו מעניקים בתחום.

כנסו למידע מלא על>> ייבוא טקסטיל מסין