ערבי שירה משותפים הם אחד המנהגים הפופולריים ביותר בכל הזמנים. כיום מדובר בטרנד לוהט ובגימיק אותו ניתן לשלב בכל אירוע. מה הופך ערבים כאלו לכל כך אהובים? ומדוע כדאי לכם להזמין מנחה מקצועי לאירוע הבא שלכם?

כלים
ערב שירה בציבור
ערב שירה בציבור

 

ימנים–שמאלניים, דתיים-חילוניים, מזרחים-אשכנזים, בארץ ישראל לא חסרים קטבים מנוגדים. אך אם יש דבר אחד שמשותף לכולם הוא שכולם, כמעט ללא יוצא מן הכלל, אוהבים לשיר. בין אם אתם אוהבים סגנון מזרחי ובין אם שירי ארץ ישראל הישנה, בין אם הגבעטרון הוא ההרכב החביב עליכם ובין אם אתם פשוט לא יכולים בלי לשמוע אייל גולן. אין זה משנה מה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם, ערבי זמר ושירה תופסים חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. ואם חשבתם שזהו טרנד שחלף מן העולם, תתפלאו לגלות שכיום מדובר ממש בגימיק לאירועים.

הקסם המיוחד של ערבי שירה מאז ועד היום

מאז ומתמיד ערבי שירה בציבור נחשבו לפופולריים ביותר. לפחות בתרבות הישראלית. לאחר יום עבודה מפרך בשדה, לאורך השירות הצבאי, במפגשים חברתיים סביב המדורה ובשלל אירועים דומים ושונים, המשתתפים היו יושבים יחדיו, מחככים בגרונם ופוצחים בשירה. השירים על ארץ ישראל היפה הפיחו תקווה בלבבות של האנשים. בימים של קום המדינה העובדה כי השפה העברית עוד לא הייתה שגורה בפי המתיישבים על בוריה, לא ממש שינתה. לשירה המשותפת היה מעין קסם קדום ולא בכדי רבים המשתתפים אשר הלכו שבי אחריה.

 

singAlongSlide8 dea53

במרכז הבמה: ערב שירה

אין ספק ש-ערב שירה בציבור הוא סוג של אהבת נעורים. אולם כיום ערבים מסוג אלו חוזרים שוב למרכז הבמה, ופוקדים את מיטב האירועים. חתונות, בריתות, בר/ת מצוות, ימי נישואין, מסיבות פרטיות, אירועים עסקיים כמעט ואין אירוע שבו ערבי שירה לא יהיו מתאימים. מדובר בגימיק ישן חדש אשר יהפוך כל אירוע למושלם, מעט שונה ומקורי ובעיקר שמח, כי אין דבר משמח יותר מאשר קבוצת אנשים שישבה לה לשיר ביחד. ההרמוניות המשותפות, האווירה המיוחדת, השירים האהובים (וגם שירים שנזכרים בהם במהלך הערב), כשכל המשתנים הללו משתלבים יחדיו התוצאה הסופית תהיה מהנה ובלתי נשכחת בעליל.

לקחת את המיקרופון ופשוט לשיר בקולי קולות זו פעילות משחררת שאין כמותה. אך כדי שתוכלו להפיק ממנה את מרב ההנאה, אתם זקוקים למנחה מקצועי אשר יפיק עבורכם את הערב המושלם. נדב לב עורך ערבי שירה לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד, וישמח לסחוף אתכם לערב שמח, מהנה והכי הכי ישראלי שאפשר. שירות נוסף אותו ניתן להזמין דרך נדב על מנת לשדרג פלאים את האירוע הינו הרכבים לקבלת פנים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

מאת: ניצן סלומון I פורסם 21.5.2018