כל מי שביקר באילת בשנים האחרונות בוודאי שם לב לשינוי שחל בה. העיר שמן הסתם מוכרת וידועה בתור עיר התיירות המובילה של ישראל מציעה סוגים שונים של בילוי איכותי ומגוון של מקומות בהם ניתן להעביר שעות ארוכות של הנאה. בין שלל האפשריות שמציעה העיר למבקרים הרבים ניתן למצוא את מועדון שאטו אילת.

 

המועדון אשר ממוקם בחזית עיר המלכים מציע למבקרים בו את חווית הבילוי המושלמת, ומאפשר לכל מי שמגיע אליו לקבל שירות אדיב, אוכל מעולה ואלכוהול משובח. כל מי שמגיע למועדון מיד מבין שהוא הגיע למקום הנכון והסימן לכך הוא האווירה הנפלאה, המוזיקה שמתאימה את עצמה לאנשים והידיעה שיש על מי לסמוך.

המיקום המושלם

יותר מכל היתרונות שישנם במועדון נושא המיקום הוא פשוט מושלם. עיר המלכים היא מוקד משיכה למבקרים רבים ונחשבת לאתר שמביא אליו אלפי אנשים מידי שנה. האנשים אשר עומדים מאחורי התפעול של המועדון הם הטובים ביותר בתחום והם דאגו לכך שכל פרט במועדון יהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

קל לאתר מקומות בילוי באילת, אך ישנם מקומות אשר נחשבים לאיכותיים יותר. המועדון הנ"ל מתאים לכל סוגי האנשים ומציע סוגים רבים ושונים של אוכל משובח, משקאות ומוזיקה טובה. בימים כתיקונם מגיעים לעיר אלפי מבלים ותיירים מחו"ל וגם להם מגיע מקום שבו הם יוכלו להירגע או לחילופין לרקוד ולהשתגע. המקום מציע מזון פיוז'ן כשר אשר משלב טעימים מהמזרח ומהמערב.

מי מכין את האוכל

השף חיים בן ברוך הינו אחד המוצלחים בתחומו ומהווה סיבה מצוינת להיכנס למועדון ולהתנסות בשלל המנות שמוצעות בתפריט. כל מי שכבר ביקר במועדון מבין שמדובר בעולם אחר, יקום מקביל לעיר ששוקקת מסביב. המועדון מתפקד בפני עצמו ומספק לאורחיו את החוויה האולטימטיבית שכל אחד מצפה לה.

הקונספט של המועדון משתנה בשעה 23:00 בדיוק כאשר לפתע התאורה יורדת ומתחילה מסיבה מסוג אחר לחלוטין. השינוי המפתיע גורם להתרגשות בכל פעם מחדש וגם מי שכבר מכיר את העניין ישמח לחוות אותו שוב ושוב ולהתרגש.

מעוצב למשעי

ההשקעה במועדות שאטו אילת לא מסתכמת באיכות המזון והמוזיקה המעולה. האנשים אשר אמונים על הקמת המועדון דאגו להשקיע בכל הפרטים הקטנים ולהביא את המועדון למצב שהוא מעוצב באופן מרשים ביותר. עיצוב הפנים של המועדון יכול בקלות רבה להתחרות עם מיטב מועדוני הלילה ברחבי העולם. כל פינה ברחבי המועדון הושקעה בה מחשבה רבה והכל למען האנשים שהחליטו לבקר בו.

מיטב האמנים המוכרים ביותר יגיע ומועדון ויציגו את המיטב שלהם. מדובר על תקליטנים איכותיים, זמרים ועוד. מסיבות באילת מתחילות בשעה מסוימת ואי אפשר לדעת מתי הן יסתיימו. כל מסיבה היא מבורכת ובמועדון שאטו המסיבות הן המושקעות ביותר בעיר. ניתן להגיע בכל ערב מלבד ערב שבת שכן המקום מגיש אוכל כשר.

כל מי שאוהב לבלות כדאי לו לבקר במועדון המפואר מבית היוצר של ברקה השקעות בראשות אושרי גבאי. מדובר על בר מסעדה ששוכן במיקום מדליק ומהמם בסמוך לעיר המלכים. המראה המעוצב והמודרני של המקום מכיל גם בר מושקע ואזור מהודר לישיבה. אזור הv.i.p מציע ספות מזמינות וכל מי שמרגיש שבא לו להתפנק מוזמן לשבת עליהן וליהנות מהנוף של האנשים שמבלים.

מוזיקה משתנה

המוזיקה במועדון היא איננה קבועה ומתאימה את עצמה לאנשים אשר מבקרים במועדון. בשעות היום מדובר על מוזיקה רגועה ושלווה אשר מתחלפת ברגע כאשר יורד הלילה על העיר. השירות הינו לבבי ואדיב שכן מדובר צוות מיומן אשר נבחר בקפידה וקיבל את כל ההכשרה הנדרשת על מנת לשרת אנשים. כל מה שתבקשו תקבלו בשאטו אילת. החל ממנות איכותיות וערבות לחך ועד אלכוהול שניתן להשיג בבר המאובזר והמפואר.

תפריט הלילה מציע דברים ייחודיים שלא תוכלו למצוא באף מסעדה בעיר אילת. סלט עוף אסייתי, פוקצ'ה רוסטביף, טריו שף וכמובן קינוחים מהממים כמו סופלה שוקולד ואצבעות נוגט. כל זה מתאים מאוד לצד האלכוהול העשיר. הבר מציע יינות, קוקטיילים, צ'ייסרים ועוד הרבה דברים מעולים.

קל להגיע כיף להישאר

אל המועדון קל מאוד להגיע מכיוון שהוא נמצא במקום מרכזי וידוע מאוד. סידורי החניה הינם נוחים מאוד ואין כל בעיה למצוא חניה מחוץ למועדון. אפשר להגיע גם ממקומות רחוקים יותר ולבלות ערב מהנה ואיכותי. השהייה במועדון כרוכה לעיתים בשתיית אלכוהול מרובה ועל כן מומלץ להצטייד בנהג שלא ישתה במהלך הערב. לחילופין ניתן לשכור חדר באחד מבתי המלון שנמצאים ברחבי העיר ולהעביר שם את הלילה.

היות שהמקום אינו מתאים לילדים בשעות מסוימות אז כדאי לדאוג להם לסידור שיאפשר לכם ליהנות למשך כמה שעות במועדון. עונת הקיץ אשר עומדת בפתח מביאה אתה שפע של בילויים שיתקיימו בעיר אילת במהלכה. הקיץ מתאים במיוחד לחופשות ארוכות עם המשפחה או עם חברים שישמחו לרדת לעיר וליהנות משפע של אטרקציות, חופים מסודרים ונקיים ומסיבות.

למה שאטו

היות שפירוש השם שאטו הינו טירה מפוארת, אז די ברור למה קראו לו בשם הזה. מדובר בהחלט על לא פחות מאשר מועדון מפואר ברמה של טירה. כאשר החליטו להקים את השאטו, נלקחו בחשבון פרמטרים רבים ביניהם תחומי העניין של תושבי העיר, העדפות שלהם ומה חסר בעיר.

לסיכום, בכל עונות השנה אילת מקבלת את פניהם של המבקרים בה בברכה. אטרקציות רבות אשר רק משתכללות ומשתפרות עם השנים ממתינות רק לכם. בין האטרקציות ניתן למצוא גם את מתקן הכדור שיעביר בכם אדרנלין משובח. כדאי להגיע גם לטיילת בשעות הערב וליהנות מהמראות היפים של העיר המוארת. בכל מקרה מדובר על חוויה יוצאת דופן מסוגה שלא כדאי לפספס אותה וניתן לחוות אותה שוב ושוב.