תוספות שיער הפכו לחלק בלתי נפרד מסצינת האופנה, בין אם מדובר בסלבריטאים על השטיח האדום או הדוגמניות על המסלול, או הלוקים שבוחרים הסטייליסטים לפרסומות, לטלוויזיה ולתכני טלוויזיה וקולנוע. תוספות שיער פותחות עולם ומלואו עבור כל אישה המעוניינת במראה קצת יותר מושקע ובלתי רגיל לסגנון היומיומי שלה. לפניכם כמה טרנדים שהולכים חזק השנה.

 

הקוקו הגבוה

טרנד שהתחיל שנה שעברה ולא עוצר מאז – ככל שהקוקו יותר עבה ושופע וממוקם גבוה יותר על הראש – כן ייטב. על מנת להפיק את המרב מהטרנד הזה, כדאי ומומלץ להיעזר בתוספות השיער בעלות המראה הטבעי ביותר, משום שהראש עצמו צריך להישאר חלק ומושלם, ועל התוספות לתפקד יפה תחת הלחץ של הקוקו המהודק.

תספורת בוב גלית

שנה שעברה נשים רבות עמדו בפני דילמה – לעשות שיער גלי או לשמור על תספורת בוב נוקשה. השנה אפשר גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. הטרנד של 2018 הוא אורך של בוב, אך עם החופש להיראות כאילו הרגע יצאת מהגלים המפנקים של הים. ניתן להעשיר את השיער בעזרת המראה הגלי בזכות תוספות שיער מעוצבות מראש בתלתלים עדינים בעלי מראה טבעי ביותר. שזירה ושילוב של הקווצות בין השיער הטבעי יוצרים מראה טבעי, מהודר ומרשים ביותר, מבין אלו שנראים מוקפדים מצד אחד, ובסגנון "ככה קמתי הבוקר" מצד שני.

תלתלים גדולים ובעלי נפח

טרנד נוסף שממשיך משנה שעברה זהו טרנד המראה הטבעי. כך, נשים בעלות שיער מסולסל באופן טבעי כבר לא צריכות לנסות "לאלף" אותו לגלים עדינים, אלא יכולות לקבל את ההוויה שלהם. שילוב של תוספות שיער להעשרת המראה מהווה פתרון חכם לנשים רבות המעוניינות להשיג את המראה השופע והפרוע.

סיכות בארט

סיכות בארט חזרו כעת לאופנה ומאפשרות עיצובים מסוגננים רבים. בנוסף, מדובר בדרך נוחה ובלתי נראית לשלב תוספות שיער באופן שלא ייבלוט יותר מהדרוש ושתמיד יהיה טרנדי ומסוגנן ביותר. כמו בכל אביזר אחר, גם סיכות בארט ייראו הרבה יותר טוב אם יהיו ממוקמות על שיער מאוד עשיר, כך שכדאי לבחור בתוספות שיער שלא רק מאריכות את השיער, אלא בעיקר מעבות אותו, משום שזה יוצר את התחושה המעולה ביותר.

קוקו נמוך ועטוף

לצד הקוקו הגבוה ניתן לראות טרנד נוסף שכולל קוקו אך נראה שונה לגמרי – טרנד הקוקו הנמוך והמצופה במעין צינור שקוף, או לחילופין, המון גומיות צמודות, או קישוט כלשהו מבד. הרעיון הוא שהראש נראה מסודר למשעי והקוקו משתפל לאורך הגב עם קישוט נוסף. תוספות שיער יהפכו תספורת זו לעבה ומרשימה, וקצוות השיער המטופחים יעניקו זוהר ויוקרה לכל הלוק. מדובר בטרנד חדש יחסית שאולי נראה מוזר, אך בשילוב עם שמלות ערב ועם גובה מתנשא של האישה יכול להיות מאוד מיוחד ומרשים.

בלונד דבש

אפשר לומר רשמית שהבלונד הפלטינה כבר לא באופנה. צבעי בלונד יותר עדינים ויותר טבעיים עשויים להיות הפתרון האופטימלי עבור נשים בעלות תוספות שיער בצבעים בהירים יחסית. באמצעות יצירת גוונים בגווני דבש בשיער בלונדיני או חום כהה ניתן להשיג מראה סקסי מאופק שעושה גלים מזה זמן רב ומאפשר להשתוות לכוכבות הגדולות ביותר של הוליווד השואפות למראה מתוחכם ומרשים יותר מאי פעם.

המראה הרטוב המשוך לאחור

סגנון נוסף שאנו רואים יותר ויותר בפרסומות ומגזינים. המראה הרטוב מתאים לאירועים רבים ואפילו ליומיום, בעיקר בחודשי הקיץ החמים הבאים עלינו לטובה עם הרצון לא לצאת מהבריכה ולא להתרחק מחוף הים. שילוב של תוספות איכותיות ועמידות יאפשרו ליצור מראה שיער עשיר וסמיך, משום שהמראה הרטוב לא ייראה טוב על שיער דליל.