עומדים לרכוש כלי עבודה מקצועיים מאחד מהמשווקים הרשמיים של יבואן מקיטה בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

כלים
על שימוש בכלי עבודה מקצועיים שנקנו מיבואן מקיטה בישראל
על שימוש בכלי עבודה מקצועיים שנקנו מיבואן מקיטה בישראל

 

כמובן, כלי העבודה של מקיטה הם בני כלי העבודה האיכותיים והטובים ביותר שתוכלו למצוא בשוק, אך אם תשתמשו בהם בצורה לא נכונה, אתם עלולים להרוס אותם ולקצר את אורך החיים שלהם. בנוסף, שימוש לא נכון גם עלול להיות לא בטיחותי ולכן לפני שאתם רוכשים כלי עבודה חדשים חשוב מאוד שתדעו כיצד להשתמש בהם בצורה הטובה והנכונה ביותר.

הדרכה מנציג המכירות

כאשר אתם רוכשים כלי עבודה ממשווק מורשה של יבואן מקיטה אתם יכולים לקבל הדרכה מלאה על השימוש באותו כלי עבודה, מאדם אשר עבר הדרכה מתאימה ומכיר היטב את כלי העבודה המדובר. לכן, כאשר אתם מבצעים רכישה אל תעשו את זה בלחץ של זמן. בואו רגועים אל החנות ובקשו מהמוכר להדריך אתכם על השימוש הנכון באותו כלי. כך תוכלו להיות בטוחים כי בבית תבצעו בו את השימוש הנכון, ותוכלו לשמור עליו לאורך זמן רב יותר וכמובן, לבצע את העבודה בבטיחות מלאה.

שימו לב בעת ההדרכה לשאול את המוכר את כל השאלות שיש לכם, גם אם הן נראות לכם שאלות מיותרות ולא מדוייקות, חשוב מאוד שיהיה לכם את כל המידע לפני שאתם מתחילים את השימוש בכלי העבודה הללו.

אחריות ושירות לאחר רכישה

עוד דבר שחשוב מאוד לבדוק לפני רכישה של כלי עבודה הוא נושא האחריות והשירות לאחר הרכישה. יבואן מקיטה מעניק לכם אחריות ושירות עם מעבדת שירות מקצועית השייכת ליבואן, ועל פי התנאים והסטנדרטים של חברת מקיטה. לכן, כאשר אתם רוכשים כלי עבודה של מקיטה מהיבואן הרשמי אתם יכולים להיות בטוחים כי בכל מקרה של תקלה או בעיה תוכלו לפנות אל יבואן מקיטה ולקבל את השירות הטוב ביותר.

לכן, גם אם מציעים לכם כלים מיבוא מקביל או דומה במחירים זולים יותר, קחו בחשבון כי לעיתים פער המחירים (שהוא בדרך כלל לא כל כך גבוה), לא שווה אבדן האחריות והשירות המקצועי במידה ותהיו זקוקים לו.

אחסון כלי העבודה

עוד דבר חשוב שעליכם לקחת בחשבון הוא האחסון של כלי העבודה. בכדי לשמור על כלי עבודה איכותיים כמו של מקיטה למשך זמן רב ובכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם שומרים על ההשקעה הכספית שלכם בכלים הללו, ובכל עת תוכלו להשתמש בהם ללא כל בעיה, חשוב מאוד למצוא מקום אחסון מסודר לכלים הללו.

זה יכול להיות בארגז כלים מקצועי, שידת מגירות מיוחדת או כל דבר דומה, אליו אין גישה לילדים או אחרים אשר יכולים לנסות לעשות שימוש בכלים הללו ללא ידע מוקדם ולהרוס אותם, או גרוע מכך – לסכן את עצמם.