INS Ecosystem חתמו על תזכיר עם PostNL , מפעילת הדואר הגדולה בהולנד, מתכוננת להשקה הולנדית. ספק שירותי הדואר המוביל בהולנד יפיץ את המוצרים הנמכרים של INS Ecosystem המבוססת בלוקצ'יין.

INS Ecosystem
INS Ecosystem

INS Ecosystem, שוק המוצרים המבוזר הראשון בעולם הודיע היום כי PostNL, ספקית לוגיסטיקת המסחר האלקטרוני המובילה בהולנד, אישרה שבכוונתה להפיץ את המוצרים הנמכרים בשוק INS Ecosystem. בכך PostNL תשיק את INS Ecosystem 2018 בהולנד, בה יש תחלופה בשוק המצרכים העומדת על 35.7 מיליארד €.

מייסד INS Ecosystem, פיטר פדצ'נקוב אמר, "כדי לחולל מהפכה באינטראקציית הצרכן הישירה ולהפוך אותה למודל האופציה הראשון עבור יצרנים ברחבי עולם, אנו צריכים להבטיח שהסחורה תגיע ליעדים שלה נועדה,תוך ניהול שרשרת האספקה בצורה מדויקת וביעילות האפשרית. PostNL משתפרת כל הזמן במצוינות שלה עם מסירת ממוצע של 675,000 חבילות ו -8 מיליון מכתבים בימי חול ברחבי בנלוקס. אנחנו מתפעלים שותפות עם ארגון כזה מצטיין, ומצפים בקוצר רוח לתאריך ההשקה".

INS Ecosystem הנוסד על ידי פיטר פדצ'נקוב ודמיטרי ז'ולין, מאפשרת ליצרני מצרכים להתייחס ישירות לצרכנים תוך עקיפת המתווכים הקמעונאיים, ובכך לחסוך עד 30 אחוזים בקניות מצרכים יומיומיות אונליין. הודות לINS Ecosystem, יקבלו הצרכנים גישה ללא הפרעה ליצרנים גלובליים ומקומיים, כולל חקלאים, תוך צמצום משמעותי במרחקי משלוח והורדת עלויות. עם מטרה לצמצם פסולת לאורך כל שרשרת האספקה, INS   Ecosystem תמנף גם בלוקצ'יין כדי להבטיח שיטות משלוח יעילות יותר תוך יישום «מערכות משיכה» אפקטיביות, מה שיפחית במלאי מוצרים ויחסוך במקום.

PostNL, המספקת פתרונות דואר ולוגיסטיקה, היא הקישור בין העולם הפיזי לבין העולם המקוון בכך שהיא מקלה על התקשורת בין הצרכנים והחברות. PostNL מספקת חבילות שבעה ימים בשבוע ומכתבים חמישה ימים בשבוע. הארגון מציע יותר ויותר שירותים חדשים באמצעות השילוב של רשתות חכמות, יישומים דיגיטליים וערוצי התקשורת התקינים. כחברת הדואר הרשומה הראשונה, יש לה את הרשת הגדולה והמודרנית ביותר למסירת מכתבים, חבילות ומסחר אלקטרוני במדינות בנלוקס. PostNL שואפת להפוך לספקית לוגיסטיקת מזון בבנלוקס. החברה מעסיקה בסך הכל 44,000 אנשים.

עם שבע מתוך 20 היצרנים המובילים הגלובליים בFMCG שהביעו עניין חזק במכירת תוצרתם ישירות לצרכן, INS Ecosystem תחל בפרויקט ההשקה שלה בהולנד השנה: "ההסכמים האסטרטגיים והמשפיעים שלנו בתוך הולנד הם סימן לבואם של הרבה דברים גדולים, בעוד שמזכר ההבנה עם מפעיל הלוגיסטיקה המוביל באזור הוא קפיצה גדולה קדימה במסע השאפתן שלנו לשדרג את תעשיית מוצרי הצריכה ברחבי העולם", סכם פדצ'נקוב.

למידע נוסף בקרו באתר https://ins.world/

אודות INS Ecosystem:

INS Ecosystem היא פלטפורמה מבוזרת מבוססת-בלוקצ'יין המאפשרת לצרכנים לקנות מצרכים ישירות מהיצרנים במחירים נמוכים, ובנוחות. במטרה לשבש את שוק המצרכים העולמי העומד על 8.5 טריליון $, INS Ecosystem מחברת יצרנים ישירות לצרכנים במטרה להתגבר על שליטה קמעונאית. INS Ecosystem קיבלה התעניינות ממספר יצרנים גדולים שמחפשים את האפשרות להצטרף למערכת בעתיד. התעשיינים יוכלו לרשום ולמכור את המוצרים ישירות ללקוחות, לקבל משוב מלקוחות ולתגמל לקוחות נאמנים. החוזים החכמים של INS Ecosystem כוללים תכניות נאמנות והשימוש החדשני שלהם בבלוקצ'יין מאפשר שרשרת אספקה יעילה ושקופה. אסימון INSמשמש שיטה להפעלת תכניות נאמנות בצורה ישירה בין היצרן לצרכן ויכול לשמש כאמצעי תשלום.