רבים מאיתנו מרגישים כי מכלול ההוצאות החודשיות כמעט חונק. כל ההוצאות שאנו מוציאים עבור קניית מזון, רכישת ביגוד, הוצאות ארנונה, ריהוט לבית, דלק, תחזוקת בית ועוד כהנה וכהנה בהחלט מכבידים על הכיס ועל חשבון הבנק שלנו. משום כך עשויים להיות כאלה שיטילו ספק בחשיבות של ביטוח הנכס. אך תהיה זו טעות מרה להתייחס לביטוח הזה בתור הוצאה ובוודאי שלא נכון לראות זאת בתור הוצאה מיותרת. החיסכון הקטן עשוי לעלות ביוקר שקשה לתאר.

כלים

 

 

 

 

הנכס שלכם יקר לכם

מדוע ביטוח נכס הינו אחד מסוגי הביטוח החיוניים והנחוצים ביותר? התשובה הפשוטה היא שהנכס שלנו, בין אם בית ובין אם דירה, הוא הרכוש היקר ביותר שאנו קונים בחיינו. אנו עובדים קשה מאוד כל החיים בשביל הזכות לגור בבית משלנו. כל נזק שעשוי לפגוע בדירה שלנו, בין אם כתוצאה מפריצה, בין אם כתוצאה משריפה ובין אם כתוצאה משיטפון יכול לגרום לקריסה כלכלית. בתמורה לפרמיה חודשית לא גדולה, נהנים מראש שקט. יודעים שאפילו אם ייווצר נזק של אלפי שקלים, עשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים – חברת הביטוח תישא בעלויות (למעט השתתפות עצמית נמוכה, כפי שמקובל).

מגוון ביטוחים לנכס שלכם

כדאי לדעת שיש מגוון רחב של ביטוחי רכוש שעשויים להיות רלוונטיים גם בשבילכם. בזמן שגרה, כאשר הכול זורם על מי מנוחות, אנו מקבלים זאת באופן טבעי. אבל הדברים יכולים להשתנות ברגע אחד. את הבית, את הנכס שלכם, יש לבטח בצורה מספקת וכדאי לרכוש את הביטוח מתוך שיקול דעת ומתוך הבנה של כל האפשרויות.

מלבד ביטוח דירה, שמתייחס לרכוש הפרטי שלכם, יש גם ביטוחים משלימים, כגון ביטוח ועד בית. אחרי הכול, צנרת עלולה להתפוצץ לא רק בתוך הדירה אלא גם מחוצה לה, באופן שיכוסה רק על ידי ביטוח שמוצע לוועדי בתים. ביטוח כזה יכסה גם נזק גופני שנוצר בשטח הבניין, למשל למנקה שנפל במדרגות. בנוסף, יש גם ביטוחים המותאמים ללווים, אנשים שלוקחים משכנתא בכדי לקנות בית או נכס להשקעה (ביטוח משכנתא). ולא רק את הקירות ניתן לבטח שכן יש גם אלמנט נוסף ושמו תכולה.

אם אתם מרגישים מבולבלים, אם נחוץ לכם גורם מקצועי שיעשה לכם סדר, פנו אך ורק למקצועני ביטוח. פנו לגורם מקצועי, המכיר את כל סוגי הביטוחים ויוכל להציע לכם את ביטוח נכס משתלם, שיתאים לכם ולרכושכם. ביטוח הכולל את הכיסויים הרלוונטיים כגון כיסויי נזק מים, כיסוי למקרה של רעידת אדמה, כיסויים למקרי פריצה, ונדליזם, כיסויי צד ג' ועוד.