אחת מפינות הבית הנחשבות ביותר ומהוות לרוב את מרכז ההתנהלות בבית הן פינות האוכל. הדבר נכון עוד יותר בבואנו לארח אורחים בסעודת חג הפסח או בכל אירוע משמח אחר. על כן, בחירת פינת אוכל צריכה השקעה בחשיבה תוך שכלול כל הפרמטרים החשובים לכם. בחירת פינת אוכל יפה ויוקרתית המעוצבת בצורה מושלמת ומשרה הרמוניה בעיצוב הבית כולו, היא שתגרום לכם לסיפוק מעצם הבחירה ומעצם השימוש בה.

כלים
פינת אוכל שעושה חשק לסדר פסח
פינת אוכל שעושה חשק לסדר פסח

בחירה נכונה של פינת אוכל תגרום לכם לרצות לארח כל פעם מחדש ולהתגאות במוצר. בחירת פינת אוכל איכותית ויוקרתית תעשה לכם חשק כבר עכשיו לארח את סדר הפסח הקרב ובא וליהנות מאירוח מושלם בביתכם.

במרבית הבתים בישראל פינת אוכל נמצאת בלב הבית ומשמש את בעליו לחוויה חברתית וקולינארית. בחירת פינת אוכל צריכה לקחת בחשבון מספר מרכיבים: ראשית, יש להגדיר אם פינת האוכל תשמש אותנו על בסיס יומי או שמא רק בארוחות שישי, חגים ואירועים מיוחדים. פינת אוכל למטרות אירוח יכולה להיות מסוגננת ויפה יותר מאשר פונקציונאלית, ולכן גם רב גונית יותר בעיצובה ובחומרים מהם עשויה. לפינה חגיגית שכזו יתאימו חומרים טבעיים וסופגים כעץ ממוחזר, עצים מסיביים ועץ מלא.

לפני בחירת פינת האוכל בחנויות יש להיערך מבעוד מועד ולהתחשב בגודל הדירה ובחלל המיועד.   לדירה קטנה יתאים שולחן קטן שנפתח לשולחן גדול. לדירה מרווחת יתאים שולחן מרובע או עגול שתופס ומבזבז יותר מקום, היות שלא ניתן להצמידו לקיר. שולחנות מרובעים או מלבניים הם הסטנדרט ויתאימו לדירה בגודל ממוצע.

פינת האוכל מורכבת לרוב משולחן וכסאות. השולחן הוא הרהיט הדומיננטי ולכן לא צריך להיות אובר אופנתי, אלא לספק תחושה ויזואלית נעימה בגוונים נעימים המעניקים נינוחות ושלווה ליושבים סביבו. גם לנושא בחירת הכיסאות יש משקל רב ולעיתים ניתן לשלב כסאות בסגנון שונה ולאן דווקא תואם לשולחן.

כיום יצרני פינות האוכל  מציעים לכם מבחר עשיר ומגוון. פינות האוכל המעוצבות, משלבות מספר חומרי גלם כמו עץ בשילוב מתכת או זכוכית מחוסמת. גם הכיסאות משלבות חומרי גלם איכותיים על מנת לשלב יוקרה ועיצוב עם נוחות בישיבה מסביב לפינת האוכל. ישנם כאלה שיעדיפו כסאות מרופדים עם חומרי גלם כמו עור או בד איכותי דוחה כתמים ויש כאלה שדווקא ישאירו את הכיסא בעיצוב המקורי מעץ או מתכת.

עיצוב פינות האוכל וגודלן קשור בעיקר לעיצוב הכולל של הבית ולטעמם האישי של הלקוחות. חברות המייצרות פינות אוכל יוקרתיות ואיכותיות, מתחשבות בצרכים של הלקוחות ויש כאלו שישמחו לעצב עבורכם בהתאמה אישית, פינות אוכל מעוצבות שיעשו לכם חשק לארח בביתכם את יקיריכם בכל הזדמנות שמתאפשרת ובמיוחד בערבי חג כמו פסח העומד בפתחנו.

שילוב של יוקרה, איכות ועיצוב מיוחד לפינות האוכל, יעניק לביתכם נראות חדשה ומרעננת בה תוכלו ליהנות במשך כל ימות השנה ובמיוחד כשאתם מארחים בחגים.