בכל הנוגע לטרנדים בעולם החתונות, בשנים האחרונות חתונות קטנות הפכו לטרנדיות ופופולאריות יותר וזאת בעיקר בשל הרצון של הזוג הטרי להתחתן  בחברת המשפחה הקרובה ולחגוג את היום החשוב בחייהם עם חברים קרובים שהם אוהבים.

כלים

 

חתונות גדולות מלאות בקרובי משפחה רחוקים שלא מבינים בכלל מדוע הם הוזמנו לאירוע ולמה שוב מגישים להם סטייק קשה, כבר נס לייחם, וכיום המגמה היא לבחור בחתונות קטנות, אינטימיות וכאלה שמקרבות בין כולם, ולא נשכחות לעולם!

עם זאת חתונה קטנה עליה להיות גם איכותית ולכן חשוב לדעת כיצד ניתן להפיק חתונה קלאסית וכזאת שתתאים גם לאופי של החתן והכלה וגם לאורחים שלהם.

על פי מועדון ניין המתמחה באירועי בת מצווה ואירועים קטנים, אם אתם רוצים להפיק חתנה קטנה, חשוב להיות יצירתיים, אך גם לשים לב לכמה טיפים שהכנו לכם לארגון חתונה אינטימית, איכותית ומושלמת!

איך כיצד מפיקים?

מקבלים השראה – לפני שמתחילים לתכנן את האירוע חשוב בראשית לקבל השראה לאירוע שלכם. כיום ישנן מגוון רעיונות לחתונה שכבר מחיפוש בסיסי באינטרנט ניתן לקבל מהם השראה. חתונות קטנות הן בדרך כלל חתונות קונספט שמתבצעות בלוקיישנים יצירתיים ולכן חשוב להתחיל ולקבל השראה לחתונה המושלמת עבורכם.

תקציב – לפני שאתם מתחילים לארגן את החתונה שלכם, להתקשר לספקים, לבחור בגדים, לשכור קייטרינג ולרכוש אלכוהול, חשוב שתדעו מהו התקציב שעומד לתכנון החתונה שלכם. נסו לחשב את התקציב לפי כמות האורחים ולחלק את התקציב לכל מה שדרוש לחתונה. לדוגמא: 5,000 שקלים לביגוד, 20,000 שלקים לכיבוד, 6,000 שקלים לצלם ולהקה ועוד. במקרה שאתם מוגבלים בתקציב תמיד תוכלו לחשוב על אלטרנטיבות חתונה זולות יותר, כמו חתונה חברתית אשר בה האורחים מביאים אוכל במקום מתנות, או חתונה בחצר הבית ואפילו חתונה בטבע שבה ניתן לשכור שירותי קייטרינג שמוזילים מאד עלויות.

מציאת לוקיישן – כעת שאתם יודעים מהו התקציב שלכם ומה הקונספט הכללי של האירוע, חשוב למצוא את הלוקיישן הנכון ביותר לאירוע שלכם. חתונה אורבאנית למשל שהפכה פופולארית במיוחד בשנים האחרונות ניתן לקיים על גג גדול במרפסת או פשוט בחלל אירועים עירוני שמתאים לחתונות מסוג זה. חתונה קלאסית קטנה ניתן לקיים במסעדה או באולם אירועים בוטיק שמתאים לחתונות קטנות וקלאסיות. חתונה לאוהבי הים יכולה להתקיים על חוף הים כאשר אתם מוצאים רצועת חוף קטנה שמאושרת לקיום אירוע על ידי הרשויות. בתיאום נכן וחשיבה יצירתית ניתן למצוא לוקיישנים מדהימים לחתונה קטנה.

עיצוב האירוע – חתונות קטנות קל יותר לעצב וזאת משום שהן לא דורשות מאמץ רב בעיצוב. עיצוב שולחנות למשל יכול להיעשות בצורה מקורית כמו עיצוב השולחנות באמצעות עציצי תבלין שניתן להעניק לאורחים בסוף האירוע, עיצוב שולחן עם צדפים ונרות כמו גם עם חלוקי נחל שניתן לאסוף מחוף הים, ועיצוב שולחנות צבעוני באמצעות בועות סבון בהן יוכלו להשתמש האורחים בזמן הריקודים, משקפי שמש שניתן להעניק לאורחים בחתונות צהריים ושאר אלמנטים צבעוניים ומדליקים.

לסיכום, ארגון חתונה קטנה או אירוע בת מצווה קטן יכול להיעשות בצורה יעילה במידה ואתם מאורגנים, ממוקדים ויודעים בדיוק כיצד יראה האירוע שלכם. בנוסף אירוע קטן מקורי ניתן לארגן גם לבת מצווה תוך בחירת קונספט , לוקיישן ועיצוב מושלם לאירועים.