תכנון של תוספות לבית קיים מאלץ אותנו להתחשב בקונסטרוקציה הייחודית של כל מבנה, בדרישות הרגולטוריות של המועצה האזורית שבה הבית שוכן ובצרכים הפונקציונליים של כל דייר.

שיפוץ בניין
שיפוץ בניין

בכדי לאפשר לכם לתכנן תוספות שגם ייראו נפלא וגם ישמשו את כל יושבי הבית, ייצרנו עבורכם מדריך שימושי לכל מטרה. החל מהוספה של מעלית ועד לבנייה של מחיצות דקורטיביות - הנה כל האפשרויות העומדות בפניכם.

תכנון של מעלית פנימית

תכנון מעלית פנימית מצריך מחשבה מקדימה והתחשבות בתשתיות ההנדסיות הקיימות. חשוב לבדוק את היציבות של כל מבנה, לתכנן את המיקום המדויק שבו ייחפר הפיר של המעלית ואת המיקום של פתחי הדלתות. תכנון מעלית אינו רק עניין ארכיטקטוני, אלא אופציה מעשית לשפר את איכות החיים של כל יושבי הדירה ולכן יש לבצעו באופן אחראי ומסודר.

מעליות ברלינר

תכנון של מדרגות הכניסה

תכנון חכם של מדרגות הכניסה לבית שלכם מאפשר לכם ליצור מבוא דקורטיבי לפנים הבית וליהנות מפתרון מתאים לכל פטיו. על ידי תכנון איכותי של מדרגות, ניתן ליצור הבדל קונספטואלי בין החוץ לפנים וליצור כניסה מרשימה לסלון הדירה. חשוב לשים לב לרוחב המדרגות ולסגנון המעקה, בכדי לספק מענה בטיחותי מושלם וליהנות מנוחות מקסימלית בכל עלייה וירידה.

תכנון של מחיצות פנימיות

תכנון של מחיצות פנימיות מהווה אפשרות לתחום באופן חכם את פנים הדירה ולהוסיף חדרי שינה באופן מותאם. על ידי ניצול החלל העומד לרשותכם והוספה של קירות בטון איכותיים, ניתן ליצור מגוון של חללים שימושיים לכל צורך. ברמה האדריכלית, חשוב לוודא שהתחימה מחדש אינה פוגעת באווירה הטבעית של פנים הדירה וכדאי לשקול להשתמש בפרוזדור מותאם בכדי למנוע זאת.

תכנון של מטבח חיצוני

תכנון של מטבח חיצוני לחצר הבית מהווה הזדמנות של ממש לשדרג את איכות החיים שלכם ואת אפשרויות האירוח העומדות לרשותכם. בעזרת שימוש בתשתית המים הקיימת ויצירה של משטח עבודה שעמיד בפני כל מזג אוויר, ניתן ליהנות משעות של הנאה תחת כיפת השמיים. חשוב לדעת שלא בכל בית ניתן להשתמש בתשתית הגז לצורך בישול ובלא מעט מקרים, כדאי לשקול שימוש בפתרונות בישול אשר מבוססים על מערכת החשמל.

תכנון של יחידת אורחים

תכנון של יחידת אורחים מהווה הזדמנות להעניק לאנשים שאתם אוהבים פרטיות מושלמת בכל ביקור ואפשרות ללון אצלכם כאשר הם נמצאים בארץ. על ידי תכנון אדריכלי מוקדם ושימוש בחומרי גלם בעלי דרגת בידוד גבוהה, ניתן ליצור יחידת אורחים איכותית אשר תשמש אתכם לאורח שנים. חשוב לשים לב לעיצוב של החלל החדש ולשלב בו את המוטיבים המרכזיים אשר קיימים בדירה, וזאת בכדי לשמור על אחידות עיצובית.

תכנון של חדר רחצה נוסף

תכנון של חדר רחצה נוסף נחשב לאחת מהתוספות המבוקשות ביותר בבתים פרטיים בכל רחבי הארץ. משום שניתן להשתמש בתשתית המים הקיימת ולנצל באופן חכם את החלל הרב שעומד לרשותכם, ניתן להוסיף חדר אמבטיה או אף חדר שירותים בעלות נמוכה. כמעט שלא ניתן להפריז בחשיבות של שימוש בחומרי בידוד איכותיים בכדי להימנע ממקרים של נזילות ורטיבות.

לסיכום, תכנון איכותי של תוספות לבית מאפשר לכם ליהנות מחוויית מגורים איכותית ומעיצוב נפלא בכל חלל. חשוב להתחשב בדרישות ההנדסיות של כל דירה ולנסות לבצע התאמות פונקציונליות במידת הצורך.

המאמר באדיבות חברת ברלינר מעליות בע"מ.