מחברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, נמסר כי רשת "אופטיקה הזורע" הגדילה את שטחה במתחם "ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי, חנות הרשת תשתרע על שטח של 100 מ"ר ותהיה מהמפוארות ברשת. חנות הרשת הולכת לעבור שדרוג גדול כחלק מהתרחבותה ותכלול מאות דגמים של מיטב המעצבים.

מתחם ''ישי סנטר'' ברמת ישי שבבעלות חברת י. שטרן ושות'  צילום: שירן יפרח
מתחם ''ישי סנטר'' ברמת ישי שבבעלות חברת י. שטרן ושות' צילום: שירן יפרח

רוב העסקים הפעילים ב"ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי, הינם עסקים מקומיים ותיקים ובעלי מוניטין באזור, דבר המהווה עוגן מרכזי באזור. יש לציין כי מקומו האסטרטגי של המתחם על ציר ראשי  בכביש 75  המחבר בין חיפה לנצרת וקרבתו לכביש 6, מהווים מוקד משיכה עבור תושבי עמק יזרעאל והסביבה.

צירופם של עסקים אלו מהווה חלק ממהלך מערכתי אסטרטגי, כולל, ליצירת תמהיל מוביל של עסקים ומסחר של "ישי סנטר". חלק ניכר מהשטחים מושכרים  "למותגים מקומיים" ומוכרים - דבר המוכיח את עצמו ברמת איתנותו העסקית של המרכז.

חברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן,  מקימה  כיום כחברה מבצעת  כ-1736יח"ד בכ- 16 פרויקטים למגורים ובהם: בגבעת האנטנה בירושלים, מודיעין עילית, הרצליה, קרית מלאכי, חריש, אור עקיבא, קרית ים ועוד בהיקף כספי כולל הנאמד בכמיליארד ₪.

חברת י. שטרן ושות' בע"מ, מרחיבה את פעילותה ושותפה לתנופת  הקמת יח"ד בארץ ומדווחת על עלייה משמעותית בהיקף עבודות הביצוע בעיקר של פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ.  החברה מצויה במו"מ להקמת פרויקטים נוספים באזור הצפון.

רקע:

"שטרן. מוניטין שבונים עליו". חברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, נוסדה בשנת 1979 והיא נמנית על החברות המובילות והמוכרות בענף הבנייה בישראל, בבניית פרויקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים. בנוסף, החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים ברמת ישי, יוקנעם בתחום המסחר ומשרדים ובחו"ל בסופיה - בולגריה בתחום המגורים ומשרדים. המחויבות של החברה לאיכות, שירות ואמינות זיכתה אותה בהערכה רבה בענף ובמוניטין רב.