עם כל המתרחש בחיי הזוגיות, קל לשכוח את המחוות הקטנות ששומרות על איכות מערכת היחסים. אך מה שרוב הזוגות אינם מבינים הוא שלא דרוש הרבה על מנת לשפר את הזוגיות.

כלים

 

מערכות יחסים אינן קלות וזוגיות היא עבודה בתהליך. כשירח הדבש מגיע לקיצו, מתחילים החיים האמיתיים, וקל ליפול לשגרה. אך עם מעט תשומת לב, זוגות יכולים להשתמש בשיטות מוכחות מדעית על מנת לשמור ואפילו לשפר את הזוגיות.

השיטות הבאות מומלצות על ידי מומחים וניתנות להתאמה בקלות לכל שגרת חיים, כך שבתוך דקות ספורות תוכלו לבנות חיבור חזק יותר של קשר רגשי ומיני לטווח הארוך.

קיום יחסי מין במקום אחר

אם אתם עסוקים מדי מכדי לחוות סיפוק מיני במערכת היחסים שלכם, זה הזמן להתחיל לשנות את המצב. נסו לקיים יחסי מין בחדר או באזור בו מעולם לא קיימתם יחסי מין. היבטים חדשים של משחק מקדים ממריצים את מערכת הדופמין, מסבירים רופאים.

כשאתם עושים משהו שגורם לכם לשחרר יותר דופמין, אתם חווים חיזוקים חיוביים. רוצים לנסות לקיים יחסי מין במטבח? אל תשקיעו זמן בשיחות ארוכות. זה יכול להיות פשוט: הילדים יצאו מהבית, ושולחן המטבח פנוי. כל עוד שני בני הזוג פתוחים לשינויים, שום דבר לא יכול לעצור אותם.

קביעת לוחות זמנים קבועים ליחסים אינטימיים

מחקר חדש קובע שזוגות שמקיימים יחסי מין לפחות אחת לשבוע מדווחים על שביעות רצון גבוהה ביותר בזוגיות.

הממצאים מבהירים שיחסי מין קבועים גורמים לבני הזוג להיות מאושרים יותר, ולרצות להגביר את תדירות המגעים המיניים.

שליחת הודעת טקסט עסיסית

הודעת טקסט עסיסית, הנשלחת מדי פעם, יעילה לשיפור הזוגיות. מחקר שנערך באוניברסיטת דרקסל מדווח שהודעות טקסט מיניות משעשעות מובילות לרמות גבוהות יותר של שביעות רצון מינית בזוגיות.

תכנון דייט

זוהי שיטה קלאסית, אך יש לה סיבה טובה. זוגות שיוצאים לדייטים קבועים מדווחים על מערכות יחסים מאושרות, בעקבות הבילוי האיכותי, ביום או בלילה.

מוצרי מין

קיים מגוון רחב של מוצרי סקס שתוכננו במיוחד לשיפור הזוגיות וההנאה המינית של האישה והגבר. אביזר מין פופולארי אצל גברים הוא טבעת רטט המסייעת להגבלת זרימת הדם לפין, ומסייעת לשמירת זקפה לפרק זמן ארוך. חלק מטבעות הרטט נהדרות לנשים היות והן מעוררות את הדגדגן במהלך יחסי המין. לחיצה פשוטה על לחצן הבקרה גורמת לטבעת לרטוט על הדגדגן ובכך לשפר את ההנאה בקרב שני בני הזוג.

אביזר המין הפופולארי ביותר לנשים הוא הויברטור שמעצים  את החוויה המינית של נשים כשהם מכוונים לדגדגן להשגת אורגזמה. ויברטורים אינם מיועדים לנשים בלבד. ויברטור לגברים ניתן לשימוש במגוון שיטות מהנות. הוא מוסיף רטט ברמה נמוכה כשהוא נכרך מסביב לאיבר המין ומוסיף לגירוי של שני בני הזוג.