כאשר מארגנים אירוע יש המון דברים שצריך לחשוב עליהם מראש. כך, אחד הנושאים הקריטיים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מתכננים אירוע בכל סדר גודל – זה היכן הוא יתקיים. ועד כמה שמדובר בשאלה טריוויאלית לכאורה, כך היא למעשה יותר קריטית, משום שהיא עשויה להכריע כמה אנשים יגיעו לאירוע.

כלים
איך לבחור את הלוקיישן המתאים עבור האירוע שלכם?
איך לבחור את הלוקיישן המתאים עבור האירוע שלכם?

כאשר בוחרים מיקום, צריך לקחת בחשבון אינספור גורמים ופעמים רבות דבר אחד בא על חשבון האחר  - כך, מקום יפה ואסתטי מאוד יכול להתגלות כרחוק מדי ממקום מגוריהם של מוזמנים רבים ולפגוע בנוכחות. אז כיצד מגיעים להחלטות הנכונות בכל הקשור למקום העברת האירוע?

מאפיינים של לוקיישן מעולה

על מנת למצוא אולם אירועים בשרון שעונה על כל הציפיות והדרישות של כל אחד מבעלי השמחה (וגם האימהות, האחיות והחברות), חשוב מאוד לגבש "רשימות דרישות" - כמה שיותר ספציפיות. לכל אולם אירועים יש את הסגנון הייחודי לו, לכן כדאי לבחור מראש באחד שהסגנון שלו מדבר אליכם הכי הרבה. אם אתם מעדיפים עיצוב מודרני - אולמות אירועים בסגנון אולם נשפים זה לא ממש מה שיתאים. אם מדובר באירוע חתונה, אז תמיד יש לקחת בחשבון גם את מקום החופה על מנת שהיא תראה כמה שיותר במקום, כמה שיותר מהודרת. בסופו של דבר אלו התמונות שחשובות ביותר, ומה היה סביב השולחנות של האורחים יישכח עם הזמן. בחירת אולם אירועים בשרון על בסיס טעם אישי זה חשוב מאוד.

קרוב-רחוק – היכן עובר הגבול?

מעבר לגורמים האסתטיים והעיצוביים של האולם, יש גם להציב גבולות בכל הקשור למרחקי נסיעה. פעמים רבות האירוע דורש לגבש יחד אנשים המתגוררים במקומות שונים בארץ, ולכן נקודת האמצע תמיד מבורכת. אזור השרון מהווה נקודה שכזאת עבור ערים רבות במרכז הארץ, משום שניתן להגיע לנקודה זו תוך זמן נסיעה קצר יחסית מכול עיר אחרת בגוש דן. על מנת ליצור תנאי הגעה נוחים ומפנקים לכולם, מדדו את המרחק של אולם אירועים בשרון ממקום מגוריהם של אורחי המפתח. במידה ומדובר בזמן נסיעה ארוך, שקלו לארגן הסעות על מנת שכולם יוכלו ליהנות מהחתונה ללא כל דאגה.

כך דואגים שכולם יגיעו ללא כל בעיה

מציאת אולם אירועים בשרון זהו צעד ראשון בדרך לארגון האירוע. לאחר שהושבתם את כולם מסביב לשולחנות חשוב מאוד לקחת בחשבון את נושא התחבורה. כיצד יגיעו כל האורחים? כאמור, ארגון הסעות זו אפשרות נוחה, אך כאשר יש פריסה רחבה של אורחים חשוב יותר למצוא מקום שבו כולם ירגישו בנוח. כדאי שהאולם יהיה במקום די מרכזי ולא חבוי בתוך אזור תעשייה כלשהו. אזור השרון הירוק מאפשר להעביר אירועים באולמות יפים ובולטים בייחודיותם ועיצובם האסתטי, לכן גם אם מדובר במרחק נסיעה מסוים ממקום המגורים בסופו של דבר מדובר בהשקעה משתלמת ביותר.