עוברים דירה? מחפשים אחר שירותי הובלה מקצועיים המשלבים בתוכו הליכי פירוק והרכבה של פריטי ציוד ותכולה? זה הזמן לדעת הכול על שירותי פירוק והרכבה במסגרת הליכי הובלת דירות, בתים ומשרדים.

 

כל חברת הובלות מקצועית ומיומנת אמורה לספק לכם כיום מגוון רחב של פתרונות שירות במסגרת ביצוע עבודות הובלה של תכולת דירות ומשרדים. פתרונות שירות אלו כוללים בין היתר: שירותי אריזה המותאמים להיקף וסוג התכולה המיועדת להובלה, שירותי פירוק תכולה מסורבלת או מורכבת ושירותי הרכבת תכולה  בכתובת המגורים החדשה, שירותי הובלה בגובה עם מנוף ועוד.

8 e3ff2

פעולות פירוק והרכבה במסגרת שירותי הובלה - מה הן כוללות?

עבודות פירוק והרכבה המיושמות על ידי חברת הובלות כוללות בין היתר:

פירוק של כל פריטי התכולה אשר אינם יכולים לעבור AS IS דרך מפתחי הדירה או המשרד ממנו אתם עוברים. פירוק של ארונות קיר וארונות מטבח בהן תרצו לעשות שימוש בכתובת המגורים החדשה שלכם פירוק של מערכות ריהוט המקובעות לקירות המבנה ממנו אתם עוברים הרכבה של כל אותם פריטי תכולה אשר פורקו בדירת המגורים ממנה עברתם והובלו לכתובת המגורים החדשה במצב מפורק הרכבה של ארונות קיר וארונות מטבח הרכבה של כל פריט תכולה או רהיט חדש אותו רכשתם וטרם הרכבתם

פירוק והרכבה עם חברת הובלות הינו שירות מקצועי המיושם ברוב המקרים על ידי אחד מאנשי צוות ההובלה המתמחה בהליכי פירוק והרכבה של פריטי ריהוט שונים מכל סוג ובכל גודל.

9 bf0ec

מהם פריטי התכולה המיועדים לצרכי פירוק והובלה במסגרת הובלת דירות או משרדים?

בין יתר פריטי התכולה הנדרשים ברוב המקרים לצרכי פירוק והרכבה במסגרת הובלת דירות או משרדים נכללים פריטי התכולה הבאים: ארונות קיר בגדלים שונים, מיטות זוגיות ומיטות יחיד, שידות גדולות שאינן ניתנות להובלה כאשר הם מורכבים, מזנונים, שולחנות אוכל בגדלים שונים, מדפי אחסון תלויים, כסאות בר גדולים במיוחד, שולחנות מחשב, ארונות אחסון בגדלים שונים, ספריות המקובעות לקיר וכדומה.

האם שירותי הפירוק וההרכבה נכללים בעלויות ההובלה?

עלות שירותי ההובלה נקבעים בין היתר בהתאם להיקף התכולה המיועדת להובלה, המרחק הגיאוגרפי בין נקודה לנקודה והיקף השירותים הנלווים להובלה, לרבות, שירותי פירוק והרכבה שעלותם נקבעת בין היתר בהתאם להיקף פריטי התכולה בהם נדרשת פעולת פירוק והרכבה ובהתאם למורכבות עבודות הפירוק וההדרכה הנדרשות מצוות המובילים.

ברוב המקרים, כאשר מדובר במלאכת פירוק והרכבה של פריט עד שלושה פריטים קלים לפירוק והרכבה, לא תדרשו לעלות נוספת בתשלום עבור שירותי ההובלה למעט "טיפ" למוביל אשר ביצע עבורכם את שירותי הפירוק וההרכבה. יחד עם זאת, כאשר מדובר בפעולות פירוק והרכבה למספר רב של פריטי תכולה שכל אחד מהם מחייב בחינה מדויקת של אופן הפירוק וההרכבה, תדרשו לשלם עבור השירות בהתאם למספר הפריטים ומורכבות ההליך.

כיצד תוכלו להימנע מהליכי פירוק והרכבה?

אף על פי ששירותי הפירוק וההרכבה המוצעים לכם במסגרת שירותי הובלה הינם שירותים מקצועיים המיושמים על ידי אנשי מקצוע המתמחים בפירוק והרכבה של כל פריט אפשרי, חשוב לדעת שכל פעולת פירוק והרכבה מחודשת פוגעת בצורה כזו או אחרת בעמידותו של פריט הריהוט. במקרים מסוימים, מומלץ לבחון את כדאיותו של הליך הובלה בגובה (הובלת דירות ומשרדים באמצעות מנוף) ובכך במקום לפרק פריטי תכולה ולהרכיבם מחדש, תוכלו להשלים את כל הליך ההובלה מבלי לפרק מספר רב של פריטי תכולה היכולים לצאת ולהיכנס דרך מפתחי חלון גדולים בדירת המגורים אותה אתם עוזבים ובדירת המגורים אליה אתם עוברים.

עוברים דירה? מחפשים חברת הובלות מומלצת? בקרו באתר הובלות 5 כוכבים