חברות רבות בשוק מציעות מוצרי אלומיניום לבית ולגינה, המתיימרות להיות הטובות ביותר בתחומן. נכון, האלומיניום הוא אחת המתכות הקלות והשימושיות ביותר, שלצד איכות גבוהה, נמכרת גם במחיר זול יחסית. פרגולת אלומיניום, שערי אלומיניום ומוצרים נוספים העשויים מהמתכת הנהדרת הם מבוקשים במיוחד בימינו. אך שימו לב! בבואכם לרכוש את הפרגולה, השער או הגדר החדשים שלכם – יש לשאוף לוודא קודם כל שהחברה בה בחרתם, תעניק לכם את השירות המקצועי ביותר, ואת המוצר הטוב ביותר.

כלים
אמיר פרגולות
אמיר פרגולות

 

פרגולת אלומיניום – איכות שמעצבת את החצר

פרגולת אלומיניום היא רק אחד ממגוון מוצרים איכותיים ועמידים שמציעות החברות ללקוחותיהן, שמבקשים לאמץ את האלומיניום לביתם מתוך הבנה כי מדובר בהוצאה חד פעמית שתשלם להם לאורך זמן. אם פרגולה אינה מה שאתם מחפשים, תוכלו לרכוש מוצרים נוספים מהמתכת הנפלאה:

שערי אלומיניום – השערים הינם חשמליים וחכמים, כך שלצד היתרונות של האלומיניום והעובדה שהמוצרים מחזיקים מעמד זמן רב יותר, תקבלו שער חכם שלא תצטרכו להתאמץ על מנת לתפעל אותו בצאתכם וחזרתכם מהחנייה. השער יספק הגנה לרכב שלכם, וגם לכם כך שתוכלו להיות בטוחים שהנכס היקר לכם נמצא בידיים טובות.

גדרות אלומיניום – גדר חזקה תגן טוב יותר על הגינה שלכם, תשמור על הפרטיות והביטחון שלכם ואם יש ילדים בבית, תבטיח שלא ירוצו לכביש ויסכנו את עצמם. זכרו, קיומה של גדר איכותית עדיף על כך שלא תהיה גדר כלל וכלל.

 

עיצוב יעיל יותר

אם עדיין לא הצלחנו לשכנע אתכם ביתרונותיו של האלומיניום, הרשו לנו להוסיף ולספר לכם כי בניגוד לחומרים אחרים, האלומיניום עמיד בפני תהליך הקורוזיה ההרסני. המשמעות היא מתכת עמידה לאורך זמן רב יותר, ומוצר במראה חדש ונוצץ לאורך כל השנה בכל תנאי מזג האוויר.

במידה ואתם גרים בדירה או בית פרטי בו אין אפשרות להתקין פרגולה רגילה, אל דאגה – גם לזה יש פתרון! פרגולה תלויה (גם היא כמובן, מאלומיניום) הינה מעין גגון המחובר לקיר, לעיתים ייתמך על ידי עמוד, ומחוזק על ידי שרשראות. היתרון הגדול שלה הוא העובדה שאיננה תופסת שטח רחב מידי, והיא נוחה מאוד מכיוון שאין עמודים שיתמכו בה, ושיהוו שיקול בסידור הריהוט שמתחתיה.

אמיר פרגולות מזמינים אתכם ליהנות מהעולם המופלא של האלומיניום. משווקים ומתקינים פרגולות, שערים, גדרות אלומיניום ועוד – הכל עשוי אלומיניום איכותי ובעיצובים מרהיבים. הצוות יגיע עד אליכם, ויתקין את הרכישה החדשה שלכם במקומה. הצטרפו גם אתם לשורת הלקוחות המרוצים של אמיר פרגולות!