"מטרת הסדנה, הייתה לבצע ולדמות מצבים שכיחים העלולים להתרחש במחלקה לרפואה דחופה – מיון. לשם כך, שחקנים דימו סימולציה מול צוות המיון, שהוקלטה והוקרנה על מסך לחברי הצוות האחרים. בסיום הסימולציה, חברי הצוות התכנסו לדיון על הסימולציה, הם שיתפו בתחושות אשר חוו במהלך הסימולציה, כיצד הגיבו והאם הגיבו נכון וכמובן גם הסיקו יחד מסקנות כיצד לפעול טוב יותר ולשפר התנהגותם בפעם הבאה שיתקלו בסיטואציה דומה, כל זאת במטרה לשפר את חוויית המטופל", פירטה מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי בני ציון אילנה פטרפרוינד שעודדה ותמכה בשילוב הפרויקט בבית החולים.
מהמרכז הרפואי בני ציון, נמסר עוד כי, זו הייתה סדנה ראשונה מתוך כמה מפגשים שצפויים להיערך במהלך החודשים הקרובים. כאמור, מדובר בפרויקט גדול וממושך אשר כלל בין היתר הכשרת צוות מוביל (מובילי שירות וחוויית המטופל), שכלל 4 אנשי צוות אשר הוכשר והודרך בתחום שיפור חווית המטופל במחלקה לרפואה דחופה – מיון . הצוות מונה את מנהלת המחלקה לרפואה דחופה - מיון בביה"ח ד"ר מרב סלוטקי, הדס שחר סגנית אחות אחראית, כינרת רפאלי אחות בכירה במלר"ד ומנהלת השירות וחוויית המטופל בביה"ח ליאורה סבח .
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, שיבח את הפרויקט והביע כאמור את תקוותו כי, "באמצעות פרויקט זה נוכל ללמוד כיצד לשפר את חווית המטופלים שלנו והשירות הניתן על ידינו למטופלים ולמאושפזים בביה"ח ".