יותר ויותר אנחנו שומעות על חשיבות השימוש בסרום, אבל יחד איתו, כמו בכול קטגוריה מגיעים המיתוסים והנכון או לא נכון. לכן החלטנו לעשות סדר בקטגוריה הצומחת והכה חשובה...

סרום, השומר האישי והצמוד של העור שלך, בכל גיל. בחורף האוויר הרבה פחות לך בהשוואה עם הקיץ, הקור מייבש את העור. מתחילים לראות סימני יובש, מרגישות אי נוחות, עקצוצים, אדמומיות. זה הזמן לטפל בעור באופן רציני יותר, לאפשר טיפול יסודי יותר כדי להגיע לתוצאות אופטימליות. מאוד מומלץ להשתמש בסרום, ולקבל עור בריא, יפה וזוהר.

הסרום המרוכז יותר בקרם, הוא במרקם ג'לי או מיימי, ומוליך את הקרם שבא עליו. הקרם חודר יותר טוב, העור מקבל ריכוז יותר גבוה של חומרים פעילים, הוא מקבל טיפול מושלם. אם בקיץ קשה לנו לפעמים להשתמש בכמה שכבות בגלל החום, החורף הוא הזמן האידיאלי לתת לעור את הטיפול היעיל ביותר בסכות שימוש בסרום נגד קמטים, מחדיר לחות, נגד פגמים, משפר ומייפה את העור, ממצק {נגד רפיון}... תוכלי למצוא סרום לכל רגע בחיים. לטיפוח העור אשר מגן על עורך וחושף את יופיו.

הסרום הגיח אל עולם היופי לפני מספר שנים מאסיה, ובהדרגה פיתה את כל שוחרות היופי ושבה את ליבן. יתרונותיו: ריכוז גבוה של חומרים מטפחים, הוא משלים את הפעולות של קרם יום ו/או לילה. מה הסרום עושה: מגביר את הלחות של עור הפנים או נלחם בפגמים, מסלק את הרעלים מהעור, פועל נגד קמטים, ואפילו חושף את זוהר העור... מהר מאד, הסרום חולל מהפכה בשגרות היופי של הנשים ברחבי העולם, והפך לשומר האישי והצמוד של יופיו של עור הפנים בכל גיל.

סרום בגיל 20: מגביר את לחות העור

יש שיגידו שהעור שלך בשנות ה-20 לחייך אינו זקוק לכל עזרה כדי לשמור על המראה הצעיר והזוהר שלו. טעות. גם אם אקנה הנעורים שלך הוא נחלת העבר, את עדיין צריכה להמשיך לטפח את עור הפנים שלך. לכן, מומלץ לך להשתמש בסרום מחדיר לחות לפני השימוש בקרם לחות ליום. רופאי עור מסכימים שהחדרת לחות לעור הפנים הופכת את העור לחזק יותר, יפה יותר וזוהר יותר.

סרום בגיל 30: עבור עור מושלם

בילוי עם חברים, ישיבות הנהלה, עבודה חדשה, שלבי ההתחלה של משפחה חדשה...את חיה את החיים במסלול המהיר. בכל מצב, אורח החיים שלך משפיע על היופי של הפנים שלך. כדי להתמודד עם הפגמים הקטנים שיכולים לפגום ביופיו של עור הפנים שלך, מומלץ לך להשתמש בסרום שמחדש עור עייף ומשפר את מראה העור. כאשר עור הפנים רענן, בגוון אחיד יותר, תווי הפנים רגועים יותר והנקבוביות מהודקות.

סרום בגיל 40: כדי לדחות את הופעת הקמטים

כיום, גיל 40 נחשב לגיל היפה. את יכולה להישאר צעירה ודינאמית, אבל עור הפנים שלך לא תמיד תואם את הלך הרוח הנמרץ ומלא החיים שלך. מדובר בקמטים המופיעים בזוויות העיניים, סביב הפה או על המצח ובין הגבות... ולא קמט אחד או שניים. הגבירי את יעילותו של הקרם נגד קמטים שלך עם סרום אשר פועל ספציפית נגד קמטים ונגד כל סימני ההזדקנות.

סרום בגיל 50 ומעלה: כדי להתמודד עם השפעות גיל המעבר

עם השנים, אנו עדים להאטה כללית בחילוף החומרים {מטבוליזם} של העור. המראה שלו יבש יותר, עמום יותר, פחות מוצק, פחות חלק... מחקר קליני הוכיח שעור יבש הוא אחד הסימנים המאפיינים את שלב הפוסט-מנופאוזה. מומלץ לך להשתמש בסרום מחדש המועשר בשמן טבעי (כמו שמן סובין אורז) או חמאת שיאה, שפועל גם למען מיצוק וצפיפות העור.

מחקר קליני שנערך ע"י חטיבת המחקר של לוריאל בשיתוף עם הצוות של פרופ. לברי Labrie מביה"ח לאבל, קוויבק.

מאיפה בכלל מגיע המונח סרום?

השם סרום לקוח למעשה מעולם הרפואה או ליתר דיוק מגוף האדם, שם הוא מתייחס לתמיסה מרוכזת המופקת מהדם.

תפקיד הסרום בדם, הוא לסייע בתהליכי הזנת תאי הגוף ולאפשר פינוי עודפי פסולת ועל ידי כך, מעבר תקין של מרכיבי דם אחרים לכל מערכות הגוף. למעשה אנחנו יכולים לדמות את הסרום הקוסמטי למאין מולטי ויטמין מרוכז החיוני לשגרת הטיפוח היומיומית שלנו. בדיוק כמו שאנחנו יכולים להקפיד על תזונה מאוזנת, אך בבדיקת דם יתגלה שחסרים לנו מספר ויטמינים חיוניים ועל כן יהיה צורך בתוסף תזונה.

ועכשיו נדרשת השאלה למה סרום?

נכון להגדיר את הסרום כהזנה אינטנסיבית וממוקדת, תוספת טיפולית חיונית לשגרת הטיפוח שלנו. בהכרח רצוי שהסרום יהיה שייך לסדרה בה אנו משתמשים לטיפול מסוים, זאת אומרת שאם בחרתי להשתמש בסרום לטיפול בקמטים, רצוי שהוא ילווה בקרם פנים יום/ לילה מאותה סדרה.

במשפט אחד: סרום הוא תכשיר בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים!

אז למה צריך סרום וגם קרם, האם אחד מהם לא מספיק?

בעבר הלא כל-כך רחוק, חשבו לא מעט שהסרום שייך לקוסמטיקה היוקרתית, או שהוא מקושר לטיפול יופי מיידי – לפני אירוע חשוב בחיים.

אז זהו שלא! סרום הוא מוצר בפני עצמו המיועד לשימוש יומיומי לפני קרם הלחות ותפקידו לתת לעור הפנים הזנה אינטנסיבית. קרם הלחות, תפקידו ללחח, להגן ולשמור על עור הפנים. מכיוון שמרקם הסרום שונה ואכן המולקולות שלו קטנות יותר, הוא נספג במהירות בעור, לעומת קרם הלחות שיותיר תחושת לחות על גבי העור.

אם נעשה ניסוי קטן, ונמרח על גב יד אחת סרום ועל השנייה קרם לחות מיד נרגיש בהבדלים. הסרום שמרחנו על היד ייספג מהר מאוד לעומת היד שעליה הנחנו את קרם הלחות אשר תהיה רוויה בלחות ותורגש שכבת הגנה עדינה על גבי העור.

ועכשיו לחוקים ולכללים:

באופן כללי, הכי חשוב להקשיב

לצרכים שלנו, בפרט לצרכי העור המשתנים מעת לעת ומושפעים ממצבי מתח, הורמונים, תרופות ושינויי מזג האוויר. אין ספק שהטיפול בעור יהיה אינטנסיבי יותר ובהתאם לכך גם התוצאות. לכן כדאי להתאים את הסרום לצרכי העור ולעשות ניסיון של חודשיים, בהם משלבים סרום בשגרת הטיפוח היומית, להרגיש ולבחון את ההבדלים במרקם ובנראות העור.

מה בנוגע לתחילת השימוש.. הגיל מתאים לתוספת הסרום בשגרת הטיפוח?

לא קיים! זה בדיוק כמו להגיד שהגיל המתאים לשימוש בקרם המכיל מרכיבי אנטי אייג'ינג הוא אחרי שכבר מתחילים לראות את סימני ההזדקנות והפגמים. כול הרעיון הוא למנוע ולעכב את תהליך הזדקנות העור ולכן במילים פשוטות, יפה שעה אחת קודם!

למתחילות ולסקפטיות, מומלץ להתחיל בשימוש הסרום בלילה. בשעות הלילה כשאנחנו ישנים, והגוף נמצא במנוחה, יש לו יכולת שיקום, התחדשות ותיקון הרבה יותר גבוהים ולכן בצרוף עם הסרום התוצאות יראו לעיין מהר יותר.

מינון ואופן השימוש:

אם שאלתן את עצמכן למה הסרום מגיע לרוב באריזות משאבה/ עם פיפטה, זה מכיוון שכמות הסרום הנדרשת לשימוש היא 2-3 טיפות בלבד וזאת מאחר שכמו שאמרנו הסרום הינו תכשיר מאוד מרוכז. בנוסף לכך גורם הארוז שלו שומר על מרכיביו הפעילים לאורך זמן.

טפטפו 2-3 טיפות מהסרום הנבחר לתוך כף יד נקייה, הניחו על פנים נקיות ומרחו מהפנים החוצה בתנועות החלקה ובתפיחות קלות להמרצת הדם.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.

לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי WWW.VICHY.CO.IL

את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

באדיבות ננסי ירחי מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו קוסמטיקה וישי .