פריטי יודאיקה מבוקשים מאוד בקרב רבים, כאשר אנו רוצים להרשים את אורחינו, או להנות מפריטים ייחודיים בחגים, שבתות או סתם ביומיום.

כלים
סרגיי שכטמן
סרגיי שכטמן

סרגיי שכטמן הוא אמן יודאיקה אשר ביכולתו לקחת חומרים מגוונים וליצור מהם פריטים מרהיבים, חד פעמיים ומותאמים אישית למטרה המבוקשת על ידי לקוחותיו המרוצים.

חנוכיות, מזוזות, צלחות פסח, רימונים לספרי תורה ועוד חפצי אמנות שימושית ברוח יהודית מצויים בבסיס אומנותו של סרגיי שכטמן אמן היודאיקה. בימינו אנו כאשר אנו חיים בעולם טכנולוגי דיגטלי העלול להרגיש קר ומנוכר, רבים מאיתנו מבקשים את החזרה למקורות, לילדות, לחגים מהבית בו גדלנו ואמן יודאיקה כמו סרגיי שכטמן ממלא את הצורך הזה באמנות מרהיבה, מרגשת ומחממת לב.

אחת היצירות המפעימות של סרגי שכטמן אמן היודאיקה, הינה חנוכיה שפיסל מנפל של טיל גראד. חנוכיה זו מסמלת באופן מובהק ונוגע ללב את מציאות החיים היהודית ישראלית, כאשר מתוך הרס, לחימה וחורבן נוצר אור גדול ויצירה מיוחדת ביופיה.

ניתן ליצור ביחד עם סרגיי אמנות יודאיקה ייחודית ומעוצבת על פי טעמכם, לעצב באופן ספציפי למטרה מסויימת, או למצוא ביחד עם סרגיי שכטמן את הפריט הייחודי שיעצב עבורכם על פי תפיסתו והשראתו, לאחר שילמד את הצרכים שלכם.

ניתן להזמין אמנות יודאיקה לאנשים ובתים פרטיים, לרכוש פריטים כמתנה ייחודית ליקריכם, לקנות עבור מוסדות וארגונים, בתי כנסת או עסקים בארץ ובחו"ל.

מוזמנים לגלוש באתר שלנו בכתובת הזאת http://www.sergeyshechtman.com/abuot/ סרגיי שכטמן אמן היודאיקה ישמח לתת לכם מידע נוסף לקראת הזמנתכם.

 סרגיי שכטמן אומן יודאיקה