בשעה טובה החלטת להגשים את חלומך ולעבור את הניתוח שישפר את מראה פנייך ואו/גופך ויעניק לך את המראה עליו תמיד חלמת. כעת נותר לבחור את המנתח הפלסטי האידאלי עבורך.  ודווקא כיום, כאשר המדיה שולטת בהחלטות שאנו לוקחים בכל תחום בחיינו והשיווק משפיע על הבחירה, עלייך לחשוב פי כמה ולהשתמש באינטואיציה הבריאה על מנת לבחור מנתח וזאת רק לאחר פגישת ייעוץ אישית  ד"ר אבנר בן שושן, מומחה לכירורגיה פלסטית ולמיקרוכירורגיה, מעניק עשרה טיפים מנצחים לניתוח המוצלח  לגזור ולשמור

איך לבחור מנתח פלסטי
איך לבחור מנתח פלסטי

1. היי שלמה עם החלטתך וגבשי את דעתך לגבי השינוי הרצוי עוד בטרם תשמעי דעה אחרת. חשבי היטב מה יעשה לך טוב בצעד החלטי ובטוח.

2. יחד עם זאת היי גמישה לשינויים וקבלי עצה מקצועית מהפן הרפואי והאסתטי בראש פתוח. קבלי את כל המידע הרפואי ושקלי שוב את כל הנתונים מול רצונך.

3. חשוב לבחור במנתח בעל ניסיון, בדקי את התעודות ואת הוותק- המנתח חייב להיות מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

4. בדקי לגבי הניתוח הספציפי או הטיפול המבוקש. האם בוצע בעבר, האם התוצאות מוכחות . בשום אופן אל תהי שפן ניסיונות של מנתח חדש או טיפול שטרם נוסו.

5. דרשי הוכחות קודמות- אל תתביישי לבקש טלפונים של נשים שנותחו אצלו ולבחון את התוצאות. למנתח ותיק ישנן ודאי הרבה המלצות חיוביות מנשים ששינה להן את החיים.

6. ניתן לבדוק תביעות קודמות וסיבוכים רפואיים ומשפטיים של המנתח באינטרנט. אל תכניסי ראש בריא למיטה חולה.

7. בררי את התהליכים הניתוחיים ואת הליך ההחלמה המלא, מה יוכל להקל עלייך, מהו המעקב הנדרש אצל המנתח והאם ודאי שהוא ילווה אותך עד לסיום ההליך ולא ימשיך הלאה למטופלת הבאה כשאת כואבת וחסרת אונים.

8. בררי את מקום הניתוח, בחרי בית חולים ידוע עם חדרי ניתוח מצוידים היטב באופן מלא לכל סיכון שלא יבוא. אל תסכימי להתנתח במקום לא מוכר ולא מגובה ברישיונות רפואיים מלאים.

9. כמאמר הפתגם "הזול עלול לעלות ביוקר", במיוחד בתחום כה פרוץ ובעל השלכות בריאותיות. בררי הכל על טווחי המחירים של הניתוח/הטיפול ואל תתפשרי על המנתח הטוב ביותר והחומרים הטובים ביותר.

10. לסיכום, שקלי את כל המרכיבים של הגשמת חלומך והיי החלטית ונחושה. זכרי: ההשקעה חד פעמית, התוצאות לכל החיים!!!