פארק הטרמפולינות Sky Jump ברעננה מארגן לכבוד חג סוכות חגיגת פעילויות לכל המשפחה שיתקיימו בכל ימי החג. כמו כן לכבוד החג תוקם בפארק סוכה חגיגית שכולם מוזמנים להתארח בה.

כלים
פארק טרמפולינות SKY JUMP (צילום:SKY JUMP)
פארק טרמפולינות SKY JUMP (צילום:SKY JUMP)

בין הפעילויות שיתקיימו בחג:

פעילות יצירה להכנת קישוטי סוכה (בתאריכים 5.10 וב-9.10). הפעילות תיערך במהלך כל היום. את הקישוטים אפשר יהיה לתלות בסוכה החגיגית שבפארק, או לקחת הביתה.

החגים התבלבלו...הפנינג תחפושות חגיגי יתקיים ב- SKY JUMP בתאריכים 6.10 וב- 12.10. כל מי שיגיע מחופש יקבל הפתעה מתוקה.

בתאריכים 8.10 וב-10.10 יתקיימו פעילויות ספורט מאתגרות על הטרמפולינות: יחולקו כדורים לקופצים ויתקיימו משחקי כדור, כגון מחניים, טורניר כדורסל ועוד. בנוסף, בשעה 12:00 בצהרים יתקיים שיעור זומבה ילדים על טרמפולינה עם המאמנת יעל פרידבאואר.

ב- 11.10 יתקיים יום חידות – כל הרוכש כרטיס לטרמפולינות מקבל כתב חידה מאתגר. מי שמצליח לפתור את כתב החידה מקבל פרס אטרקטיבי – שעת קפיצה במתנה, כרטיס לקולנוע הרב חושי ועוד.

פארק SKY JUMP מציע חוויה כיפית ומקפיצה לילדים, לנוער ולמבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילאים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור...  מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; ג'מפולינה – חוויית קפיצה המותאמת לילדים קטנים בני 6-3; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים;  Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!

בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד.

בפארק מזנון עשיר המציע אוכל קל, שתייה, חטיפים, גלידות ועוד, וכן ג'ימבורי לפעוטות עד גיל 3 – ללא תשלום בקומת הגלריה.

כמו כן יש בפארק מתחם גלריה – טרקלין להורים, שבו ההורים יכולים לשבת, לצפות בילדים מלמעלה ולראות את כל מתחם הפארק בנוחות.

שעות פתיחה בערבי חג : 9:00 – 14:00. בשבת, בחול המועד ובחג: 9:00 – 22:00, בימי שישי 10:00- 19:00.

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה בימי ששי, שבת ובחג: 55 ₪. מחיר לשעת קפיצה לגילאי 3–6: 30 ₪.

כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה.

 www.skyjump.co.il     

https://www.facebook.com/skyjumpranna/