המים הקשים בישראל מכילים אבנית בכמות גדולה. את העובדה הזאת אתם מכירים היטב ונתקלים בה מדי יום, למשל, בקומקום, סביב הברזים או על גבי זכוכיות המקלחון.

כלים

 מה שרבים לא יודעים הוא שלאבנית בישראל יש גם עלות סמויה, והמחיר החודשי שאנחנו משלמים בגינה הוא יקר מאוד.

העלות הסמויה של האבנית

מכונת כביסה, מדיח כלים, דוד חימום, מכונת קפה, קומקום חשמלי, בר מים, מכשיר אדים ולמעשה כל מוצר חשמלי שמחמם מים, הוא מצע להתגבשות אבנית.

avn1 7617c

אותה התגבשות גורמת לעלייה מסיבית בצריכת החשמל ובבלאי המכשיר. מדוע? משום שהצטברות האבנית סביב גופי החימום מעכבת את פעולת החימום ומאריכה את פעילותו שלא לצורך. לכך יש להוסיף את קיצור אורך חיי המכשיר, החלפת חלקים והוצאות תיקון. בנוסף, הצטברות אבנית בצינורות מתכת גורמת להיצרותם ולבסוף גם לסתימתם.

הוסיפו לכל אלה את המראה האסתטי, את הזמן והאנרגיה בניקוי שלהם, והתמונה שמצטיירת היא שאת האבנית כדאי ומשתלם מאוד לנצח.

תוצאות ניסוי בישראל: טיפול באבנית חוסך כ-25% בהוצאות החשמל לחימום מים.

הפתרון הטוב ביותר הוא פתרון כחול לבן

לאלה שרוצים למצוא פתרון מקיף גם לכתמי האבנית, גם לתקינות המוצרים וגם לחשבון החשמל - מומלץ לברר על מסנן מים בשם סופר-ספיר של חברת עמיעד. לא סתם הוא מכונה בשוק "שומר הראש של מכשירי החשמל והצנרת הביתית".

מדוע דווקא סופר-ספיר?

בסופר-ספיר סינון המים מתבצע בפעולה כפולה - גם דרך גליל סינון מיקרוני מפלדת אלחלד (נירוסטה) וגם באמצעות מחסנית המכילה סיליפוס*.

בנוסף, סופר-ספיר מצויד במנגנון ייחודי המתריע בפני הצטברות לכלוך, מאפשר ניקוי פשוט של המסנן בזמן ומונע ירידת לחץ והצטברות חיידקים.

aa1 1ece8

קנייה מבית טוב

לא רבים יודעים, אבל עמיעד היא גאווה ישראלית. היא מפתחת ומייצרת מערכות סינון מים לפרויקטים המורכבים ביותר בעולם. לכן, בסופר-ספיר מרוכזים ידע, ניסיון ומומחיות של עשרות שנים. את סופר-ספיר מלווה אחריות, שירות ותמיכה שרק יצרן דוגמת עמיעד יכול לספק; מרכיב חשוב ביותר לרכישה בטוחה ולשקט נפשי שרק יצרן גדול יכול להעניק.

לאתר עמיעד: http://www.amiadhomefilters.com 

* סיליפוס הינו מעכב שיקוע בצורת כדוריות אשר הוספתו למים גורמת להפרעה בפעולת השיקוע של מלחי סידן ומגנזיום ובכך מעכבת את שקיעתם על גופי חימום. הסיליפוס בו משתמשת עמיעד מאושר ע"י משרד הבריאות לשימוש במי שתיה.