לאור ההצלחה הגדולה של שיווק שלב א', החלה חברת אשטרום בשיווק שלב ב' - שני בנייני הפרמיום בפרויקט היוקרה "אשטרום בנאות פרס" במבואות המערביים של חיפה, יכללו 9 קומות כל אחד, 2 דירות בקומה, 3 כיווני אוויר, 17 דירות של 5 חדרים ענקיות ומרווחות, דירות גן ופנטהאוזים, נוף לים ומפרט משודרג ביותר

פרויקט אשטרום בנאות פרס בחיפה הדמיה- D DESINGN3
פרויקט אשטרום בנאות פרס בחיפה הדמיה- D DESINGN3

 

"אשטרום בנאות פרס", הוא הפרויקט הנבנה בשכונת נאות פרס, במבואות המערביים בחיפה. בשלב הראשון, הוצעו למכירה כ- 164 יח"ד מתוך כ- 348 יח"ד בסה"כ, בפרויקט הכולל מגדל בן 16 קומות וארבעה בניינים בני 9 קומות וכאמור, כעת, החל השיווק של שלב ב' - בנייני הפרמיום הכוללים 17 דירות, ו-2 דירות בלבד בכל קומה.

מיקומו האסטרטגי של פרויקט המגורים היוקרתי "אשטרום בנאות פרס" בסמוך לפארק ההייטק מת"ם שבו פועלות חברות רבות, לבניין המשרדים הראשי של חברת החשמל ולמרכזי עסקים ומסחר, מיצב את הפרויקט כמבוקש ביותר כאשר כ- 60% מעיקר הרוכשים הינם בקרב תושבי חיפה ויישובי הסביבה. ובנוסף, כ-55% מהרוכשים בפרויקט "אשטרום בנאות פרס" בחיפה הם בעלי מקצועות חופשיים שלהם קשרי עבודה ענפים עם מוסדות וגופים אלה  וכ-25% מרוכשי הדירות בפרויקט עובדים בסמוך בפארק ההייטק מת"ם ובחברת חשמל.

שכונת נאות פרס במבואות המערביים של חיפה, נמצאת בתנופת בנייה חסרת תקדים בהיקפה, כאשר משפחות צעירות רבות באזור, רואות בשכונה כיעד מבוקש גם בזכות הקמת אשכול גני ילדים ובית ספר יסודי למדעים, שייחנך עם פתיחת שנה"ל החדשה ביום שישי הקרוב, ה-1 בספטמבר ויכלול 24 כיתות לימוד, ספריה חדשה  ו- 2 מעבדות למדעים ולטכנולוגיה מהמתקדמות בארץ בשתי קומות, על פני 3,565 מ"ר.

לדברי מנכ"ל חברת משגב שיווק מתחמי מגורים בע"מ,  המשווקת את פרויקט  "אשטרום בנאות פרס" במבואות המערביים בחיפה, ליאור רוט, "סמיכותו של ביה"ס החדש הובילה לשמחתנו  לגל נוסף של מתעניינים ברכישת דירות בפרויקט, המבינים את הפוטנציאל הגדול שיש בשכונה הצעירה".

פרויקט המגורים "אשטרום בנאות פרס", מצליח לשמור על איכות החיים הייחודית והאופיינית לסביבה עם סמיכות לים ולמרכזי התרבות והקניות בחיפה, בהם גם: מרכז הקונגרסים המפואר, קניון הקסטרא וקניון חיפה הממוקמים בכניסה המערבית לעיר ורבים נוספים, מאפשרים הנאה במרחק של מספר דקות מהבית.

כמו כן, הפרויקט הוא היחיד בשכונה בעל דירות 4.5 חדרים, אשר משתרעות על שטח של כ- 114.5 מ"ר וקיים ביקוש רב לדירות מסוג זה בעיקר מצד משפרי דיור מקומיים והן מצד זוגות צעירים.

פרויקט ”אשטרום בנאות פרס” תוכנן ועוצב על ידי משרד האדריכלות ותכנון הערים - עוזי גורדון מהידועים והוותיקים בעיר חיפה, שאחראי על תכנונם של מגוון פרויקטים משמעותיים, ביניהם: משרדי היי-טק, מלונות, קניונים, תכנון שכונות ובנייני מגורים בחיפה ובאזור הצפון כולו. ההיקף כספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-283 מיליון ₪, אכלוס הבניין הראשון, אמור להתבצע עפ"י התכנון בפחות משלוש שנים. השיווק מתבצע ע"י משגב  שיווק מתחמי מגורים בע"מ.

רקע:

קבוצת אשטרום הינה אחת מחברות הבנייה והנדל“ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של למעלה מ-50 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות. אשטרום מהווה ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן מאז הקמתה ב-1963, והיא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם. כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות, האמינות והמקצועיות, מקיימת קבוצת אשטרום מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת אשטרום פועלת על-פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך. כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים חדשנית ומודרנית, המאפשרת בחירה באזורי מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.