אם נתקעתם במקום נידח מחוץ לרכב, סביר להניח שהדבר הראשון שיעלה לכם בראש תהיה ההתלבטות איזה איש מקצוע הוא בעל ההכשרה הנכונה לחילוץ ממצבים כאלו.

כלים

 

עבור מי שאינו בקיא בתחומים האלו, לא יחשוב על מנעולן כאופציה מה שעלול להפוך את המשימה לקצת מורכבת.

ניתן למצוא כיום בכל רחבי הארץ והם מציעים מגוון רחב של שירותים המסייעים לרבים במצבי חירום כמו חילוץ רכב תקוע. חלק מהמנעולנים עובדים בשעות מסוימות במהלך היום וחלק עובדים ברציפות (יחד עם שותפים) 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

למרות שבוודאי נעזרתם בעבר בשירותיו של מנעולן , סביר להניח שישנם גם לא מעט שירותים שמעולם לא שמעתם.

שירותי מנעולן שבוודאי לא שמעתם עליהם

המנעולנים מספקים לנו מענה גם במצבי חירום  והם עומדים לשירותיהם של לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ישנם שירותי מנעולן שרבים מאתנו כלל לא מכירים, שיכולים לסייע לנו במהירות במצבי חירום.

אם בעבר מנעולן נקרא אך ורק לפרוץ או לתקן מנעול שבור או כל בעיה הקשורה בכך, הרי שכיום הסיפור הוא אחר והפתרונות שמציע מנעולן מקצועי הם הרבה מעבר לכך.

השירותים המוצעים

אז באילו שירותי מנעולן מדובר?

תיקון דלתות - שרות זה יכול להתקשר למספר גדול של תקלות אפשרויות הקשורות לדלת כמו; המנעול עצמו או לאלמנטים נוספים המובנים בדלת ומקשים על פתיחתה או סגירתה (נעילתה לרוב). כיום, דלתות מכילות מערכות נעילה משוכללות יותר ומוצרי פרזול עמידים ביחס לעבר. לכן במקרים בהם ישנה בעיה כלשהי הקשורה לאחד ממנגנוני הדלת (לרבות המנעול), כדאי לקרוא למנעולן. פריצת כספות - רבים מאתנו מחזיקים בבית כספת, שבה שומרים ציוד יקר ערך. אם יש תקלה שאינה מאפשרת לפתוח אותה מכל סיבה שהיא, אפשר גם כאן להזמין מנעולן. מנעולן עם נסיון עשיר, לרוב יהיה בקיא במערכות נעילה של כל סוגי הכספות הקיימים וידע כיצד לפרוץ את הכספת מבלי להותיר נזק. החלפת מנעול לתיבת דואר - שירותי מנעולן נוספים, המוצעים גם הם לקהל הרחב ואולי פחות מוכרים, הם למשל החלפת מנעול לתיבת דואר. עברתם לדירה חדשה שהייתה בבעלות דיירים אחרים ואתם רוצים להחליף את מנעול תיבת הדואר? איבדתם את המפתח של התיבה? אם כן, זה הזמן לקרוא למנעולן כדי שיטפל לכם בבעיה. פריצת רכבים - גם אם אתם לא מצליחים לפתוח את דלת המכונית שלכם, איבדתם את השלט, המפתחות תקועים בסוויץ'  או כל בעיה אחרת שהיא שלא מאפשרת לכם להיכנס לרכב או לנסוע, מנעולן הוא בדיוק הכתובת. רבים מהם מציעים שירותי פריצה לרכב והם עושים זאת בעזרת ציוד מתאים ומקצועי, המסייע להם בפריצה יעילה ללא גרימת נזק.

כדאי לדעת

ניתן לראות שישנם לא מעט שירותים שמציעים מנעולנים. לפני שמזמינים את המנעולן, יש לוודא שהוא אכן מציע את השירות הרלוונטי ושהוא אכן מוסמך לעשות זאת. חשוב לוודא שאכן מדובר במנעולן מקצועי, מנוסה, שזמין בקרבת המקום שבו נדרש השירות.