מנעולן הוא בעל מקצוע מומחה שישרת אותנו במקרי חירום או כאשר נרצה לשדרג את מערכת הנעילה בדלת ביתנו כדי לאפשר לנו לחיות בביטוחן מלא. דלת הבית נמצאת יום יום בשימוש והיא מאפשרת לנו לפתוח את הדלת כדי להיכנס בבטחה לביתנו ולנעול אותה בשעות לילה מאוחרות או כאשר אנו יוצאים מביתנו. ולכן, לתפקוד המנעול יש משמעות רבה ובמקרה של תקלה או במקרה חירום עלינו להזמין מנעולן מקצועי שיתקן כל תקלה או יפרוץ את הדלת וכך נוכל לחזור לשגרת חיים שקטה.

כלים

 

ניתן למצוא מנעולן בתל אביב ואזורי גוש דן בקלות רבה דרך אתרי אינטרנט שונים ופורטלים, ששם אגב תוכלו למצוא מגוון רב של נותני שירות, יחד עם זאת האתגר הגדול הוא למצוא מנעולן מנוסה ומקצועי שיעניק לנו שירות טוב. הפרמטרים לבחירת מנעולן מקצועי הם: מנעולן בעל ניסיון רב בתחום, מנעולן שיוכל להגיע במהירות האפשרית וכמובן רק מנעולן המחזיק ברישיון ותעודת יושר לעסוק בתחום המנעולנות, אם לא כך, הוא עובר על החוק.

תוכלו להסתכל על התמונה להלן כדי לראות כיצד רישיון מנעולן נראה

 112233 f946b

www.herculeslocks.co.il

באלו מקרים נעזר בשירותיו של מנעולן?

מפתחות הדלת אבדו או נגנבו ואין באפשרותנו להיכנס לביתנו. במעבר דירה כאשר אנו מעוניינים להחליף מנעול מהחשש שנותרו מפתחות אצל הדייר הקודם. במקרה של תקלה בצילינדר או במנעול המונע מאיתנו להיכנס לביתנו. לצורך שדרוג מנעול או צילינדר ישן לחדש ומתקדם יותר. במקרה של תקלה באביזרי הדלת כמו – בידית, בעינית, בצירים, בפינים או בכל אביזר אחר. במקרה של תקלה בדלת הפנימית של הבית או כאשר הדלת אינה נפתחת. במקרה של תקלה במנגנון הנעילה של הרכב או שהמפתחות אבדו או נגנבו. לצורך טיפול או פריצה לכספת שאינה נפתחת מכל סיבה. לפריצת כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק כדוגמת מנעולי תלייה או מנעולי שרשרת. התקנת מנעולים מתוחכמים כגון מנעול ביומטרי, מנעול אלקטרוני, מנעול קוד ועוד.

להזמין רק מנעולן מנוסה עם רישיון לעסוק בתחום

11122 99713

תחום בעלי המקצוע הפרטיים באופן כללי הוא די פרוץ, ולצערנו אין גוף מסודר המפקח עליהם, יחד עם זאת עלינו כצרכנים לברר היטב את הסמכתו של בעל המקצוע טרם הזמנתו לביתנו. גם בתחום המנעולנות יש לא מעט חאפרים וחובבנים, (ממש כמו ביתר התחומים) העובדים ללא תעודת מנעולן ולא על פי חוק.

מנעולן המעוניין לעסוק בתחום מחויב להחזיק ברשותו רישיון לעסוק בתחום, כאשר את רישיון זה עליו לקבל רק לאחר הצגת תעודת יושר ואישור ממשטרת ישראל וגופים רשמיים נוספים. הסיבה לכך שעל מנעולן להחזיק ברישיון זה, היא ברורה, הרי הוא לומד כיצד לפרוץ לבתים ורכבים, שזהו מידע די רגיש, ולכן עליו להיות בעל תעודת יותר, כלומר ללא עבר פלילי והרשאות קודמות כדי לקבל את הרישיון המיוחל. אם כך, טרם הזמנת מנעולן וודאו כי הוא מחזיק ברשותו רישיון וודאו כי הרישיון שייך לו.

המאמר נכתב בחסות הרקולס מנעולים – שירותי מנעולן בתל אביב וגוש דן

11112222 03966