לא ניתן להתווכח עם העובדה שהסלון הוא גולת הכותרת של הבית, בו אנו נתקלים כבר בכניסה לבית בבתים המודרניים, בו אנו מארחים בני משפחה וחברים, בו אנו ישובים כל המשפחה לארוחות שישי ובו אני מתפנקים לאחר יום עבודה עמוס במשימות.

כלים

 

לכן, בתהליך עיצוב הבית או בנייה מחדש, אנשים רבים שמים דגש דווקא על עיצוב סלון בבית בצורה ממוקדת וממש יורדים לפרטי פרטים על מנת לקבל חלל מושלם. ישנם אלמנטים רבים שיש לשלב בחלל הסלון על מנת להגיע לרמת עיצוב גבוהה, ולכן אנשים רבים נעזרים בשירותים של מעצבי פנים ואדריכלים מנוסים במטרה שיאפשרו להם ליצור סלון חמים ונעים עם נגיעות יוקרה וגם כזה שמתאים לאופי המשפחתי שלהם.

1 15 b37b9סגנונות עיצוב של סלונים

ישנם סוגים שונים ש עיצוב פנים סלונים, ונראה כי לכל משפחה יש אופי וסגנון משלה ואף סלון אינו דומה לאחר, כיוון שכל אחד בוחר את האווירה הרצויה, את הצבעים, הריהוט ובכלל את כל האלמנטים סביב שחוברים יחד לידי עיצוב פנים סלוני מודרני, קלאסי כפרי או בסגנון עתיק.

בשלב הראשוני של עיצוב סלון, עליכם לבחור קו עיצובי איתו תלכו לאורך כל הדרך. ישנה משמעות רבה לקו העיצוב, כיוון שעליו מתבססים לאורך כל העיצוב על מנת ליצור קו איחד ולא ערבוב של סגנונות עיצוב. לאחר בחירת העיצוב הרצוי מבין כל הסגנונות הקיימים בשוק, תוכלו לצאת לשופינג מהנה ולבחור ריהוט, חומרים, פריטי נוי, מכשירי חשמל ובכלל כל אלמנט שיתרום לאווירה של חלל הסלון.

2 14 b671d

אז על מה חשוב לשים דגש תכנון עיצוב סלון?

קירות

לקירות יש השפעה רבה על הנראות הכללית של הלל, משום שהם דומיננטיים בחלל ויכולים להשפיע על כולו. עיצוב קירות סלון תוכלו לבצע בעזרת אלמנים שונים כמו – טפטים לקירות, מדבקות קיר, צבעים מיוחדים, בריקים ואבנים מיוחדים, שפכטלים שליכט, פסיפס, ועוד מגוון אלמנטים שיהפכו את קירות הסלון למעניינים.

עיצובים בגבס

עבודות גבס נעשות בשנים האחרונות טרנד לוהט ומאפשרים שינוי חזיתי של הסלון במינים הוצאה כספית. גבס הוא חומר גמיש במיוחד המאפשר ליצור מגוון רב של יצירות כמו - עיצוב קיר טלוויזיה מגבס, עיצוב סלון בגבס על ידי נישות או מדפים, מזנונים יפיפיים ועוד מיני רבים.

תאורה בחלל הסלון

תאורה בסלון היא בחירה מעניינת ולרוב תהיה משיקולים של נוחות. תוכלו לשב כמה סוגי תאורה וכך לבחור את העוצמה הרצויה. לדוגמא – תוכלו לשלב תאורה חזקה במרכז הסלון ומנורות שקועות שיעטרו את התקרות בסלון. כמו כן, תוכלו לשלב גופי תאורה מרשימים כמו נברשות או שנדלירים שיקשטו את החלל.

וילונות לסלון

וילונות יכולים למסגר את החלל ומצד שני להעניק לדיירי הבית פרטיות מושלמת והגנה מפני השמש הקופחת, ולכן רצוי לשלב וילונות ארוכים שישרתו את מטרות אלה.

נכתב באדיבות: דניאל וקנין http://www.daniel-vaknin.co.il

3 4 9d9ca