אם אתם מחפשים מקצוע כלשהוא ללמוד וכמובן גם להתפרנס ממנו, עיצוב גרפי הוא בדיוק המקצוע אותו אתם מחפשים. עיצוב גרפי כשמו כן הוא, עיצוב של גרפיקות שונות למטרות שונות באמצעות תוכנות מוכרות יותר או פחות כמו אילוסטרייטור, אינדיזיין וכמובן פוטושופ. עיצוב גרפי הוא מקצוע שהולך והופך לפופולארי יותר ויותר בגלל שהוא לא עוצר רגע במקום אלא מתקדם כל הזמן ויוצר המון עניין אצל העוסקים בו. עם עיצוב גרפי כמקצוע ניתן לעבוד באופן עצמאי מכל מקום וכל מה שצריך הוא מחשב ואינטרנט וכמובן את התוכנות הרלוונטיות ואפשר לעבוד במקומות עבודה נחשקים כמו משרדי פרסום, מערכות עיתונים, בתי דפוס, וחברות אינטרנט שונות. היום כבר לא צריך לפנות כמה חודשים מהחיים בשביל ללמוד עיצוב גרפי, ולא צריך אפילו לצאת מוקדם מהעבודה כמה פעמים בשבוע. היום ניתן ללמוד עיצוב גרפי באמצעות האינטרנט עם מורה פרטי בשיטת אחד על אחד

כלים

לימודים באינטרנט – איך זה עובד?

לימודי עיצוב גרפי באינטרנט במכללת סולו אלו לימודים עם מורה פרטי לכל דבר ועניין. ההבדל הוא שהמורה לא יושב לצידו של התלמיד אלא בצד השני של המסך, והוא מתקשר איתו באמצעות תוכנה ייעודית שמאפשרת לו "להשתלט" על המחשב של התלמיד. הוא רואה כל תנועת עכבר שהתלמיד עושה וכל עיצוב שהוא עובד עליו, ומדריך אותו צעד אחר צעד ברזיה של כל תוכנה ותוכנה. במהלך השיעור המורה והתלמיד גם מדברים דרך התוכנה ואפילו יכולים לראות האחד את השני, כך שאין באמת הבדל בין שיעור פרטי פרונטלי לשיעור באמצעות האינטרנט.

לימודי עיצוב גרפי באינטרנט – היתרונות

היתרון הראשון של לימודי עיצוב גרפי באינטרנט הוא הנוחות. לא צריך לצאת מוקדם מהעבודה ולא צריך להתארגן לפני, לא צריך לעמוד בפקקים ולא לחפש חנייה דקות ארוכות, כל מה שצריך הוא להתיישב מול המחשב ולקבל בתחילת כל שיעור מייל עם קישור לתוכנה ולהתחיל את השיעור. פועל יוצא מכך שלומדים מהבית, גם חוסכים לא מעט כסף על דלק, חנייה, אוכל לשתייה וכל מה שמסביב. הלימודים מתקיימים בימים ובשעות שנוחים לתלמיד ולמורה, וניתן ללמוד אף בשעות הערב המאוחרות או ביום שישי בבוקר. עוד יתרון חשוב הוא היחס האישי מה שנוגע לכל אחד ובעיקר למי שיש לו הפרעת קשב או קליטה איטית, כשלומדים בכיתה יש לא מעט הפרעות ואין אפשרות לקבל יחס אישי, לעומת לימודים באמצעות האינטרנט עם מורה אחד על אחד בהם ניתן לקבל את היחס והקשב הרצויים מהמורה.

בסיום הלימודים מקבלים תעודה מרשימה המעידה על הלימודים ועל התוכנות שנלמדו ובמהלך הקורס בונים עם המורה תיק עבודות איכותי כזה שניתן להראות למעסיקים או לקוחות פוטנציאליים.

מתלבטים? פנו אלינו למכללת סולו בהקדם וקבלו את כל המידע שאתם צריכים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם!

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.