פרויקט היוקרה אחד העם בחיפה,  שיוקם ע"י היזמים שגראוי לייבוביץ בנייה בע"מ ויוסף ואחיו נכסים והשקעות בע"מ, ב"בור" המפורסם שעומקו 20 מטרים ושטחו כ- 2,000 מ"ר, בשכונת הדר הכרמל ברחוב אחד העם, יכלול מגדל מגורים בן 26 קומות עם 158 דירות בנות 2-3-4 חדרים. הבניה בסטנדרט בניה גבוה מאד הכולל קירות מסך הצופים אל הכרמל ואל הים, חניה תת-קרקעית לכל דירה. בנוסף במתחם סדנאות אומנים ובית היסטורי לשימור בהם ייפתחו בתי עסק אשר ישמשו את הדיירים ואורחי המתחם. מחירים החל מ 890,000 ₪ לדירת 2 חדרים. הפרויקט  מוקם  בליווי של בנק הפועלים. החלה הבנייה!

הדמית פרויקט מגדל אחד העם בחיפה קרדיט- סטודיו בונסאי
הדמית פרויקט מגדל אחד העם בחיפה קרדיט- סטודיו בונסאי

 

חיפה חוזרת למרכז. ברחוב אחד העם, בשכונת הדר הכרמל המתפתחת על קרקע בבעלות היזמים יוסף ואחיו בע"מ ושגראוי ליבוביץ בע"מ, מוקם מתחם מפואר בתכנון אדריכלי מרהיב של פרופ׳ גבי שוורץ ובר אוריין אדריכלים המציב סטנדרט חדש של איכות חיים וחווית מגורים לצעירים בחיפה.

המתחם כולל את המגדל הראשון אי פעם בהדר הכרמל, וילה היסטורית לשימור, חממות סטארט אפ, סדנאות עבודה ותצוגה לאמנים ומעצבים צעירים, כיכר חדשה, בתי קפה ועוד. אחד העם הוא המתחם שאליו יזרמו הצעירים של חיפה, יזמים, סטודנטים, אמנים, מדענים, מעצבים ואנשי עסקים.

מנהל החברה נור שגראוי, אמר השבוע, "בפעם הראשונה בהדר הכרמל, יקום מגדל מגורים מודרני המתוכנן באופן פונקציונאלי, חכם ומותאם לאורח החיים המהיר של אנשים צעירים. המגדל מציב סטנדרט חדש של בנייה וסגנון ארכיטקטוני בשכונה הוותיקה ומהווה נקודת ציון חדשה ומרגשת הן בגיאוגרפיה של השכונה והן בהיסטוריה שלה".

עד עתה נמכרו בפרויקט מעל 90 יח"ד וסדנאות בהיקף של כ 100 מיליון ₪  ,כאשר קצב מכירות המהווה הצלחה גדולה ומעיד על הביקוש ההולך וגדל למגורי יוקרה  בשכונה הוותיקה שהופכת למרכז תוסס  לצעירים.  מהחברות היזמיות נמסר עוד כי, "חיפה עוברת בשנים האחרונות תהליך של התחדשות ואוכלוסייה צעירה וחזקה זורמת אליה בקצב גובר וכחלק מהתחדשות גם הדר הכרמל נמצאת במוקד תשומת ליבה של העירייה, שהפחיתה את את נפח התחבורה שעוברת דרך השכונה, שיקמה את הרחובות והכיכרות והתירה את בנייתם של פרויקטים לדיור ועסקים חדשים".

נור שגראוי הדגיש עוד בדבריו, "לגור בהדר הכרמל פירושו לגור במרכז העניינים המתחדש של חיפה ומכל מה שצעיר ומתחדש בעיר. בקיצור, מגדל אחד העם מוקם בהכי מרכז שאפשר, הכי תוסס שיש". שיווק הפרויקט מבוצע ע"י חברת אשגב שיווק פרויקטים בע"מ.

שגראוי לייבוביץ, הינה חברה קבלנית המתמחה בסקטור הבנייה הפרטי - יוקרתי וביצוע עבודות שחזור ושיקום מבנים לשימור. החברה נמצאת בבעלות משותפת של רובר שגראוי וארי ליבוביץ, פעילים ותיקים בענף הבניין עם ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים ומגוונים. בשנים האחרונות מתמקדת החברה בשני תחומי פעילות ייחודיים בשוק הבנייה בישראל:

מבנים לשימור - החברה עוסקת בשיקום ושחזור של מבנים לשימור בלב תל אביב תוך התמקדות במבני יוקרה וכן בפרויקטים מורכבים הנדסית הדורשים תליית מבנים, הוספת מרתפים מתחת לבניין וחיזוקים קונסטרוקטיביים מורכבים.

בתי יוקרה - החברה בונה וילות ושירות ברמות הגימור הגבוהות ביותר תוך הקפדה על איכות הביצוע ומתן מענה לכל דרישות הלקוח בשטח.

חברת שגראוי ליבוביץ צברה ניסיון של עשרות שונות פעילות והפכה לחלק אינטגרלי בבניין ושימור ת"א ובפרויקטים נוספים ברחבי הארץ.