אם תצטרכו להעלות על הדף את מבנה העסק שלכם, תגלו עד כמה הוא מורכב ומסועף, אולי אף יותר משהיה ברור לכם עד כה. אתם יודעים היטב מה אתם עושים, כמה עובדים ממלאים את הפונקציות השונות, ומה בדיוק המוצר שאתם משווקים לקהל הרחב. אם אתם מציעים מגוון מוצרים רחב, אתם גם מבינים שמשרד לבדו אינו מספיק, שכן הציוד והסחורה חייבים לקבל יחס הולם ולהתנהל באופן יעיל וחכם. הנקודה המרכזית והחשובה ביותר שכדאי לזכור,

כלים

רגע לפני שאתם מעתיקים את מקום העסק המתרחב ומחפשים פתרונות טובים לניהול הפעילות העסקית שלכם, היא שנדל"ן עסקי מורכב משלל מרכיבים, החל מאיתור שטח מסחרי נכון, דרך בחירת משרד מתוך שלל משרדים להשכרה ועד לניהול המלאי במחסן הלוגיסטי. אם כן, איך תדעו מה הוא השטח המסחרי הדרוש לכם?

נדל"ן מסחרי מה הוא?

רובנו מכירים את שוק הנדל"ן בישראל, בעיקר את השוק הפרטי. מחירי הדיור המאמירים, המחאות המוכרות כל כך וגם הדיון הבלתי נגמר בנושא, את כולם אנחנו מכירים היטב. אלא שנדל"ן מסחרי הוא עולם אחר לחלוטין, וגם כללי המשחק בו שונים. מאחר ואתם רוצים להתקרב למקום שבו האקשן קורה, ומאחר ויש משמעות אדירה לגודל השטח המסחרי שבו אתם מתנהלים, השיקולים שלכם מקבלים תפנית של ממש. למשל, עסקים שמציעים סל מוצרים עשיר ואף מנהלים חנות מקוונת לצד (או במקום) סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, הם עסקים שזקוקים למחסנים לוגיסטיים. במחסנים אלה ניתן לנהל את הסחורה בצורה נכונה, לסדר אותה כדי להקל על איסוף הפריטים לכל הזמנה שצריכה לצאת, ולנהל את המלאי כדי שניתן יהיה להבטיח כי כל המוצרים יהיו זמינים בכל רגע נתון.

המקום שבו הכל קורה

שטח מסחרי כולל גם את המשרד, המקום שבו מתרחשת הפעילות העסקית כולה. עסקים שנמצאים בצמיחה או שאין להם את ההון הדרוש כדי לקנות שטח מסחרי רחב ממדים מסתפקים לא פעם בבחירת משרד מתוך שורה ארוכה של משרדים להשכרה ברמת גן, בתל אביב ובערים הסמוכות. כדי שתוכלו לבחור משרד אידאלי עבורכם, שימו לב לכמה גורמים עיקריים, בהם שטח המשרד (והתאמתו לכמות העובדים ולאופי הפעילות), מיקומו ונוחות הגישה אליו. מיקום אטרקטיבי יאפשר לעובדים להגיע בקלות, וגם הלקוחות ימצאו שאתם הרבה יותר נגישים עבורם. אם כן, הסוד בבחירת שטח מסחרי, והוא לא באמת סוד כמוס, הוא תכנון נכון. רק כך תנהלו את העסק ביד רמה, עם שליטה מוחלטת על כל פרט, ועם היכולת לקדם את העסק ולהביא אותו לשיאים חדשים.

 

מאמר בחסות realup מחסנים להשכרה