עכו נערכת לקיץ - בכירי רשת מלונות רימונים ומיזם "אוצרות הגליל" השיקו שת"פ תיירותי לקראת עונת תיירות הקיץ. בכירי רשת מלונות רימונים ובראשם אסף שלו - מנכ"ל רשת מלונות רימונים ועופר שטרית סמנכל ברשת, נפגשו עם בכירי "אוצרות הגליל" – מיזם תיירות מייסודה של רעיה שטראוס, להשקת שתוף פעולה תיירותי, לרגל פתיחת עונת תיירות קיץ 2017.

צילום: בן פרידמן
צילום: בן פרידמן

 

האירוע נערך במלון רימונים חוף התמרים עכו, בניהול דודי בן גל, השוכן מול אחת מרצועות החוף היפות ביותר בארץ, בסמוך לחומות העיר העתיקה של עכו ובקרבת האטרקציות המרכזיות של הגליל המערבי.

גולת הכותרת של ההשקה הייתה ארוחת צהריים גלילית, על מרפסת אולם האוכל של המלון, אל מול חוף הים, אליה הסבו האורחים והמארחים סביב שולחן אבירים ענק שכלל ארוחה אשר שילבה ממטעמי מזרח ומערב, חדש לצד ישן, ברוח העיר עכו.

את האירוע פתח אסף שלו מנכ"ל רשת מלונות רימונים שאמר: "חופשה בעכו הינה דבר מאוד מיוחד. עכו מזכירה את חופי יוון וטורקיה, אך נמצאת במרחק של 90 דקות נסיעה מהמרכז, ללא צורך לבזבז יום שלם של חופשה על טיסות הלוך וחזור." עוד הוסיף שלו: "תייר המגיע להתארח במלון רימונים חוף התמרים בעכו יכול לתכנן את חופשתו כפי שהוא רוצה ואיך שמתאים לו – בין אם במנוחה מלאה במלון, תוך שימוש במתקני הקאנטרי והספורט הימיים העומדים לרשותו, או חופשה המשלבת סיורים רגליים או ברכב באטרקציות הרבות אותן מציעה עכו לתייר, כגני הבהאים בעכו, השוק הססגוני, המוזיאונים הייחודים ושאר האטרקציות שעיר זו מציעה בשפע".

יריב המאירי, מנכ"ל "אוצרות הגליל" אמר כי "המיזם המאגד תחתיו כ-430 מתיירני הגליל נערך לקראת בואם של אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל, אשר יגיעו בקיץ הקרוב לנפוש וליהנות מאוצרותיהם של עכו והגליל המערבי". לדבריו: "אנו נערכים לקראת בואם ומכינים להם שלל אטרקציות ומגוון אירועים אשר יעצימו את חווית החופשה, הבילוי וההנאה."